علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

روح مقاومت و جنگیدن در پرسپولیس با رفتن خلیل‌زاده از بین رفت/ هدف اصلی مس رفسنجان ثبات در لیگ برتر خواهد بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۱۷۹۳
روح مقاومت و جنگیدن در پرسپولیس با رفتن خلیل‌زاده از بین رفت/ هدف اصلی مس رفسنجان ثبات در لیگ برتر خواهد بود
علیزاده گفت: با اردوهای مداوم و تعدادی بازی‌های تدارکاتی با نتایج برد و باخت سطح تیم مشخص شده است، با 2 بازی تدارکاتی باقی مانده امیدوار هستیم خود برای رقابت با تیم بزرگ استقلال آماده کنیم.

علی علیزاده، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با فعالیت‌های باشگاه مس رفسنجان گفت: این باشگاه جدا از رشته فوتبال در رشته‌های بسکتبال، والیبال، والیبال بانوان، فوتسال، دوچرخه سواری، کاراته و وزنه‌برداری فعالیت دارد.

او افزود: امسال تصمیم داریم نسبت به سال گذشته دوچرخه‌سواری، والیبال بانوان، خانه کشتی در جنوب شرق کشور و 4 رشته دیگر را زیر پوشش قرار دهیم و در آن‌ها فعالیت گسترده‌تری داشته باشیم.

علیزاده ضمن اشاره به برگزاری تمرینات در زمین امیرآباد دانشگاه تهران درباره آخرین وضعیت تیم مس رفسنجان پس از حضور در لیگ برتر بیان کرد: با اردوهای مداوم و تعدادی بازی‌های تدارکاتی با نتایج برد و باخت سطح تیم مشخص شده است. در روزهای باقی مانده امیدوار هستیم خود را برای رقابت با تیم بزرگ استقلال آماده کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال و پرسپولیس درخصوص موافقت و یا عدم موافقت با تعویق لیگ‌ها عنوان کرد: صحبت از این است که از تاریخ 16 آبان به بعد مسابقات به صورت بازه‌ای سه روزه خواهد بود، اگر این تصمیم‌گیری اجرایی شود اتفاق مثبت و سودمندی برای تیم ها نخواهد افتاد. با توجه به ثبات ویروس کرونا، که تا مدت زمان طولانی وجود خواهد داشت، باید با برنامه‌ای مدون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مسابقات برگزار شود.

بازیکن اسبق تراکتور و مس رفسنجان درباره بازی آغازین لیگ با تیم استقلال توضیح داد: در چهار سال گذشته استقلال جایگاه مناسبی نداشته که حضور محمود فکری برای استقلال باعث ایجاد انگیزه و اتفاقی مثبت شده است. تمام تلاش این تیم رسیدن به جایگاه اصلی خود است. بازی مقابل تیم‌های بزرگ نیازمند آمادگی است و ما نیز با هماهنگی و تلاش بازیکنان سعی در کسب امتیاز و برد در این رقابت را داریم.

علیزاده در رابطه با برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران یادآور شد: با توجه به این موضوع که هر تیمی تماشاگر و هوادار خاص خود را دارد، تیم مس رفسنجان نیز هم همانند سایر تیم‌ها شامل این قاعده می‌شود و امکان حضور تماشاگر در ورزشگاه ها هنگام برگزاری مسابقات نیست. عقیده من این است که با وضع موجود روح فوتبال از بین میرود.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان درخصوص امکانات ورزشی این شهر برای میزبانی تیم‌های بزرگ پایتخت تاکید کرد: امکانات ما برای میزبانی از تیم‌های پرسپولیس و استقلال اعم از زمین بازی و هتل کامل است. زمین شماره 2 آماده شده که پذیرای مهمانان ما باشد. جایگاه اصلی در نیم فصل آماده استفاده و بهره‌برداری خواهد بود. بعد از نیم فصل در صورت مجوز سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای حضور تماشاگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باشگاه مس رفسنجان با ورزشگاه 12 هزار نفری میزبان خوبی برای تماشاگران خواهد بود.

علیزاده درباره اهداف امسال تیم مس رفسنجان گفت: رتبه تک رقمی و کسب سهمیه آسیا جزو اهداف بزرگی محسوب می‌شوند که به آسانی به‌دست نخواهد آمد. امسال مس رفسنجان فقط به ماندن و ثبات در لیگ فکر می‌کند و تمام تلاش ما این است که در لیگ برتر به یک تیم مقتدر و قوی تبدیل شویم.

بازیکن پیشین تیم امید ایران در خصوص بازی‌های جام حذفی ادامه داد: هدف اصلی باشگاه مس رفسنجان ثبات در لیگ برتر است. درباره مسابقات جام حذفی باید بگویم در این مسابقات می‌توان شرکت کرد و منتظر نتایج شد اما بیشتر برنامه و تمرکز ما روی لیگ برترخواهد بود تا مسابقات جام حذفی.

او درخصوص از دست دادن تعدادی از بازیکنان این تیم و همچنین جذب بازیکن جدید توضیح داد: هر تیمی برای خود یک شرایط ایده‌آل در نظر دارد و ما نیز نسبت به قراردادها شرایطی داشتیم و باید با توجه به سقف قراردادها رفتار می‌کردیم. همچنین با از دست دادن تعدادی بازیکن، اقدام به جذب بازیکن کردیم و از نقل و انتقالات رضایت کامل داریم.

علیزاده در مورد همکاری با مربی جوانی مثل محمد ربیعی بیان کرد: ربیعی مربی باهوش و پر از اطلاعات است که تمامی مراحل فوتبال را طی کرده و به لیگ برتر رسیده است. در آینده حرف‌های بیشتری از این مربی درجه یک خواهیم شنید.

بازیکن اسبق مس کرمان و فجرسپاسی شیراز درباره قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی تاکید کرد: این قانون باعث ضرر تیم‌ها شده است. من عقیده دارم همکاری با بازیکن با کیفیت خارجی کمک بسیار زیادی به فوتبال ایران خواهد کرد.

علیزاده درخصوص عملکرد تیم پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی گفت: آینده سختی در انتظار تیم پرسپولیس با توجه به از دست بازیکن‌های کلیدی‌اش خواهد بود. با رفتن شجاع خلیل‌زاده روح مقاومت و جنگیدن در دفاع پرسپولیس ضعیف شد که امیدوارم با حضور سیدجلال حسینی این ضعف تبدیل به نقطه قوت شود.

او در رابطه با عملکرد ضعیف تیم‌های شهرستانی از جمله پدیده، شهرخودرو، سپاهان و حذف آنها در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تغییر و تحول به وجود آمده در این تیم‌ها در هیچ‌کدام از تیم‌های پرسپولیس و استقلال رخ نداد. یکی از دلایل اصلی این مسئله تجربه کم مربیان و عدم ثبات در مدیریت باشگاه و تیم‌ها بوده است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز