دکتر مسعود سلطانی‌فر:

آینده‌ای روشن در پیش است/ از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد/ بانوان می‌توانند قدم‌های خوبی را در عرصه همگانی و قهرمانی بردارند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۱۸۹۱
آینده‌ای روشن در پیش است/ از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد/ بانوان می‌توانند قدم‌های خوبی را در عرصه همگانی و قهرمانی بردارند
وزیر ورزش و جوانان گفت: مثل گذشته یقینا این‌بار هم از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده عنوان کرد: امیدوارم که روزهای خوب این ماه مبارک استمرار پیدا کند و دوران سخت تحریم و شیوع کرونا که تحملش سخت‌تر شده خاتمه پیدا کند. باور داریم و پیش از این هم گفته شده است کشور آینده‌ای روشن دارد. مثل گذشته یقینا این‌بار هم از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد. تشکر می‌کنم از سرکار خانم ابتکار و خانم فرهادی‌زاد که به هرحال در بخش بانوان دغدغه دارند، برنامه دارند، فکر می‌کنند، تدبیر دارند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود ما در وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها تا گره‌ای از گره ورزش بانوان باز کنند تا بانوان بتوانند قدم‌های خوبی را چه در عرصه همگانی و چه در عرصه قهرمانی بردارند.

او افزود: در زمینه گسترش امکانات و شرایط ورزش همگانی و هم در زمینه ورزش قهرمانی در بخش بانوان در دولت تدبیر و امید تلاش قابل توجه‌ای انجام شده است. موفق شدیم امکانات بیشتری را در اختیار بانوان بگذاریم، موفق شدیم شرایطی را فراهم کنیم تا در رشته‌هایی که سال‌ها مجوز حضور در میادین بین‌المللی را نداشتند مجوز های لازم را کسب کنیم، از جمله رشته بسکتبال که حدود سه سال گذشته این مجوز را پس از رایزنی‌هایی که انجام شد به دست آوردیم و بانوان ما موفق شدند در این رشته هم پس از سی و چند سال محرومیت در میادین بین‌المللی حاضر شوند. حضور بانوان در استادیوم‌ها مانند فوتبال و رشته‌های سالنی را داشتیم که خوشبختانه در رشته‌های سالنی در حال حاضر هیچ مشکلی برای حضور بانوان وجود ندارد، در فوتبال هم چند نمونه را با هماهنگی‌های گسترده‌ای که داشتیم به سرانجام رساندیم. البته که پس از پشت‌سر گذاشتن بحران کرونا در تلاشیم زمینه حضور بانوان را در ورزشگاه‌های مختلف فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: یکی از اهدافی که ما در برنامه‌های خود دنبال می‌کنیم در کنار امکانات و منابعی که خودمان داریم این است که بتوانیم در پروژه‌های مختلف با نهادهای مختلف کار مشترک انجام دهیم چون باورمان این است که در کشور در همه عرصه‌ها ظرفیت‌هایی مغفول مانده است که نیازمند یک مدیریت خوب است تا بتوان از این ظرفیت‌ها استفاده بهتری شود و همین اقدامات تبدیل شود به کارنامه دولت، دولتی که تمام دغدغه‌اش زیست بهتر هموطنان است. طرح حمایت و نظارت بر اجرای طرح‌های ارتقا وضعیت بهداشت جسمی و روانی خانواده طرح بسیار پرجاذبه‌ای است چرا که ما در حال حاضر در خصوص ورزش روستاییان و عشایر یک خلاء بزرگی را داریم که انتظار و امید می‌رود این گام، آغازی باشد برای حمایت بیشتر از این قشر.

نظر شما