امروز صورت گرفت؛

نشست کابلی با کادر فنی تیم‌های رده سنی ساحلی

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۱۹۲۹
نشست کابلی با کادر فنی تیم‌های رده سنی ساحلی
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در نشستی با کادر فنی تیم‌های رده سنی ساحلی، برنامه‌های استعدادیابی و انتخابی بازیکنان را بررسی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۰ سال کشور که از روز یکشنبه در کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر در استان مازندران آغاز شده است، فردا (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد.

در حاشیه این مسابقات، توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی در نشستی با کادر فنی تیم‌های رده سنی زیر ۱۹ و زیر ۲۱ سال ساحلی، برنامه‌های استعدادیابی و انتخابی بازیکنان را بررسی کردند.

در این نشست که کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی، مازیار هوشمند سرمربی تیم‌های زیر ۱۹ سال و آرش رامسری سرمربی تیم‌های زیر ۲۱ سال نیز حضور داشتند، برنامه‌های پیشنهادی برای اردوهای آماده‌سازی تیم‌های رده سنی ساحلی بررسی شد.

بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال، مسابقات ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا و جهان، به ترتیب دی و اسفند سال جاری به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

قبل از رقابت‌های زیر ۲۰ سال قهرمانی کشور در بهشهر، مسابقات زیر ۱۸ و ۲۲ سال کشور نیز در کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد برگزار شد و تیم‌های مازندران یک در زیر ۱۸ سال و گلستان دو در زیر ۲۲ سال، عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز