مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سمیعی می‌تواند حاشیه‌ها را از بین ببرد/ نادری جوانی کرد!/ هواداران از شجاع ناراحت نباشند

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۶:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۲۰۱۷
سمیعی می‌تواند حاشیه‌ها را از بین ببرد/ نادری جوانی کرد!/ هواداران از شجاع ناراحت نباشند
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است مدیریت جدید باشگاه می‌تواند آرامش خوبی را برای تیم و باشگاه ایجاد کند.

مرتضی کرمانی‌مقدم، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه لیگ بیستم تصریح کرد: پرسپولیس این فصل را با وضعیت خاصی آغاز می‌کند. جدایی چند بازیکن شاخص یکی از این شرایط است که برای همه تیم‌ها پیش می‌آید ولی این موضوع برای تیم‌های بزرگ نمود بیشتری دارد. امیدوارم در نهایت پرسپولیس بتواند فصل جاری لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان را با بهترین شرایط و نتایج پشت سر بگذارد. به اعقاد من با درایت یحیی و سمیعی، به عنوان مدیرعامل جدید، چالش‌ها به بهترین نحو ممکن حل و فصل خواهد شد.

مهاجم دهه 60 و 70 پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده گفت: هواداران حق دارند از این موضوع ناراحت باشند اما شجاع هم این حق را داشت که بهترین تصمیم را برای آینده‌اش بگیرد. به نظرم با مدیریت خوب این امکان وجود داشت که شجاع را حفظ کرد. او چند سال با جان و دل برای پرسپولیس بازی کرد و حقش بود قرارداد خوبی را با پرسپولیس داشته باشد. به هرحال هواداران نباید ناراحت باشند. پرسپولیس تیم بزرگی است و با رفتن چند بازیکن ضربه نمی‌خورد. شما دیدید این تیم در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با 12-13 بازیکن به فینال رفت.

کرمانی‌مقدم در خصوص جدایی محمد نادری تاکید کرد: شرایط جدایی نادری با شجاع خلیل‌زاده خیلی متفاوت است و جدایی نادری اتفاق خوبی نبود و به نظرم او جوانی کرد. نادری بازیکن خوبی است و می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم رقیب برود که برای هواداران حساسیت زیادی دارد. در هر صورت پرسپولیس همیشه بزرگ  است و بزرگ می‌ماند و جدایی چند بازیکن نمی‌تواند به این تیم  ضربه بزند، ضمن این که ما نفرات جایگزین خوبی داریم که مثل لیگ قهرمانان اجازه نمی‌دهند خلاء جدا شده‌ها احساس شود.

او در پایان در خصوص تغییرات مدیریتی در پرسپولیس گفت: این تغییرات به موقع بود. با توجه به اتفاقات اخیر صلاح بود تغییراتی ایجاد شود. من شناخت زیادی از سمیعی ندارم اما او رزومه و برنامه‌های خوبی دارد و برای او و همکارانش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مدیریت جدید حواشی را جمع کرده و برخی دلال بازی‌ها را در پرسپولیس خاتمه پیدا کند. ضمن این که شکوری به عنوان مدیر اجرایی جدید پرسپولیس فوتبالی است و از خانواده  پرسپولیس محسوب می‌شود و با توجه به آشنایی و درک مشکلات می‌تواند کمک بزرگی برای مدیران جدید باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز