مهسا یزدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای خداحافظی تصمیم قطعی نگرفته‌ام/ بهتر است مسابقات به تعویق بیفتد

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۷:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۲۰۴۸
برای خداحافظی تصمیم قطعی نگرفته‌ام/ بهتر است مسابقات به تعویق بیفتد
هندبالیست ملی‌پوش بانوان اعتقاد دارد بهتر است مدتی مسابقات تعطیل شود تا همه تیم‌ها بتوانند در شرایط ایده‌آل وارد زمین مسابقه شوند.

مهسا یزدانی، ملی‌پوش هندبال بانوان کشورمان، در خصوص شرایط موجود در لیگ هندبال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به دلیل شرایط کاری و هدف‌های جدید و همچنین شرایط لیگ هندبال که امسال به شکل متفاوتی برگزار می‌شود و بازی‌ها به‌ صورت متمرکز است تصمیم گرفتم فعلا بازی نکنم اما تصمیم من قطعی نیست زیرا شرایط لیگ هم ثبات ندارد و ممکن است به خاطر کرونا مسابقات لغو شوند و همچنان بلاتکلیفی‌هایی در این خصوص وجود دارد. اگر به خاطر کرونا بازی‌ها به تاخیر بیفتد قطعا تصمیم جدی‌تری می‌گیرم و اگر این تعویق اتفاق بیفتد با شور و هیجان سابق در مسابقات شرکت خواهم کرد.

او در همین خصوص ادامه داد: ویروس کرونا آسیب جدی به برخی تیم‌ها زده و نفرات آن تیم‌ها مبتلا به کرونا شده‌اند و این موضوع عادلانه نیست زیرا به نفع تیم حریف می‌شود. به‌خاطر کرونا همه چیز در حالت بلاتکلیفی فرو رفته و به نظر من  بهتر است بازی‌ها را کمی عقب‌تر بیندازند.

یزدانی، که یکی از مربیان برجسته بدنسازی هم محسوب می‌شود، در خصوص وضعیت باشگاه‌ها در دوران کرونا عنوان کرد: شرایط باشگاه‌ها دوباره خطرناک شده است. به شخصه دو سالن‌ ورزشی‌ام را که در آن‌ها تمرینات گروهی انجام می‌دادیم تعطیل کرده‌ام تا همه چیز به روال سابق برگردد. اما چون جایی که تدریس می‌کنم یک کلینیک پزشکی ورزشی است به صورت خصوصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شاگردانم تدریس می‌کنم.

او در خصوص اینکه مشغول چه فعالیت‌هایی است؟ افزود: من فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهم. برای مثال من و چند مربی دیگر در یک اپلیکیشن به صورت آنلاین تمرین می‌کنیم و همچنین در این اپلیکیشن در مورد رژیم‌های غذایی، خدمات و آسیب‌های ورزشی به کسانی که ما  را دنبال می‌کنند توضیحاتی می‌دهیم تا در این شرایط بتوانیم کمکی کرده باشیم.

یزدانی در پایان گفت: بانوان ورزشکار کمتر در دید هستند و نسبت به آقایان شرایط کمتری برای آن‌ها مهیاست اما ما همچنان پر انرژی کار می‌کنیم. در خصوص شرایط حال حاضر هم این را اضافه کنم که واقعا نمی‌شود همه بازی‌ها و مناسبت‌ها را لغو کرد اما می‌شود کمی به تاخیر انداخت تا تمام تیم‌ها با قوای کامل بیایند و کار کنند. امیدوارم مردم عزیز هم در پاییز و وزمستان بیشتر رعایت کنند تا شرایط کمی بهتر شود و دوباره بتوان فعالیت‌ها را از سر گرفت. 3

نظر شما