حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اجازه دهید استقلال همدل شود/ با بضاعتی که باشگاه دارد تیم خوبی جمع کرده‌ایم

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۲۰۷۷
اجازه دهید استقلال همدل شود/ با بضاعتی که باشگاه دارد تیم خوبی جمع کرده‌ایم
حسن اشجاری با تاکید بر این‌که باید اجازه دهند استقلال همدل شود، گفت: با بضاعتی که باشگاه شهرداری آستارا دارد تیم خوبی جمع کرده‌ایم.

حسن اشجاری، سرمربی تیم شهرداری آستارا، در خصوص وضعیت تیمش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این تیم در سال گذشته تقریباً چیزی که همه فکر می‌کردند معجزه است را به فعل تبدیل کرد. در این راه تمام عوامل تیم خیلی سختی کشیدند و در این سختی من خیلی زیاد تحت فشار بودم ولی هدف‌گذاری کامل داشتم. مثل زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و پله پله  از ملوان شروع کردم و با سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال قهرمانی آوردم. در مربیگری هم  چنین هدف‌گذاری‌ای  کرده‌ام و خیلی از اطرافیانم این را باور نداشتند. اما من مطمئن بودم اتفاق خوبی رقم می‌خورد. نسبت به بضاعت  باشگاه تیم خوبی جمع کردم. ما مثل خیلی دیگر از باشگاه‌های لیگ یک قدرت مالی نداشتیم که پول آنچنانی بدهیم ولی سعی کردیم از بازیکنان بسیار مستعد و آینده‌دار برای آستارا استفاده کنیم.

او در خصوص بازی‌های تدارکاتی به خصوص بازی مقابل استقلال ادامه داد: با پنج تیم بازی کردیم که سه تا از آن‌ها لیگ برتری بودند و  هیچ‌کدام از بازی‌ها را نباختیم، هرچند که بازی‌های تدارکاتی فقط محک جدی برای شاگردانم است. در خصوص بازی دوستانه با استقلال، از مسئولان این باشگاه تشکر کنم و همچنین کادر فنی استقلال که همه همبازیان خودم بودند یعنی حنیف و آرش و همچنین از پرویز مظلومی هم تشکر می‌کنم. از بزرگترم محمود فکری که باعث شد این بازی برگزار شود تشکر ویژه می‌کنم که کمک کرد محک جدی بخوریم. بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود شرایط بچه‌های ما کاملا  مشخص شود.

اشجاری که زمانی خودش برای استقلال به میدان می‌رفت در خصوص شرایط این تیم  عنوان کرد: استقلال تیم خوبی دارد. خواهش می کنم اجازه بدهند همدل شود. امسال همه اعضای این تیم  واقعاً استقلالی هستند. امیدوارم یک مدیرعامل فوتبالی هم بالای سر این تیم بگذارند. چندین سال است تماشاگران روی آرامش را ندیدند اما امیدوارم امسال تجربه‌اش کنند.

او در خصوص وضعیت تیم‌های سابقش یعنی سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت: خوشحالم که محرم بالای سر سپاهان آمده و روزهای خوبی را برایش آرزو می‌کنم. همچنین با ذوب‌آهن  هم خاطرات خوبی دارم و  امیدوارم این دو تیم حال و هوای‌شان خوب باشد. همچنین باید بگویم خوشحالم مربیان جوان خودی نشان می‌دهند و در آینده می‌توانند مربیان بزرگی شوند.

اشجاری در پایان در خصوص  شرایط کرونا افزود: شرایط سخت شده است. حفظ پروتکل‌های بهداشتی از هر کار دیگری واجب‌تر است. اگر ۴۰ بازیکن کرونا بگیرند ۴۰ خانواده درگیر می‌شوند و به صورت تصاعدی این آمار بالا می‌رود و آمار به ۴۰۰ نفر می‌رسد. امیدوارم شرایط به روال عادی برگردد و بتوانند به موقع لیگ را شروع کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز