محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شانس برد سرخ‌پوشان بیشتر است/ با حضور سمیعی آرامش به پرسپولیس باز می‌گردد/ تکرار موفقیت‌ها دور از دسترس نخواهد بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۵:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۲۲۱۷
شانس برد سرخ‌پوشان بیشتر است/ با حضور سمیعی آرامش به پرسپولیس باز می‌گردد/ تکرار موفقیت‌ها دور از دسترس نخواهد بود
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است با حضور مدیرعامل جدید شرایط برای سرخ‌ها بهبود پیدا خواهد کرد و این تیم می‌تواند با آرامش بیشتر در پی کسب قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 محمود کلهر، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضور جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: با انتخاب مدیرعامل فکر می‌کنم باشگاه سر و سامان بگیرد و با ایجاد آرامش در تیم، کادر فنی و بازیکنان بتوانند روند رو به رشدشان را ادامه دهند. بدین ترتیب و با دوری از حاشیه‌ این تیم می‌تواند نتایج خوبی را در این فصل کسب کند. به نظرم با توجه به کارنامه سمیعی در وزارت ورزش و جوانان و اشراف او به مشکلات فوتبال به‌ خصوص باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس، ثبات و آرامش به این باشگاه باز می‌گردد.

او تاکید کرد: امیدوارم او دنباله‌روی مدیران قبلی نباشد و چارت تشکیلات قوی‌تری را مسیر درست برای پرسپولیس انتخاب کند تا این باشگاه بتواند به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

کلهر با مثبت ارزیابی کردن شرایط فنی پرسپولیس گفت: خوشبختانه روی نیمکت پرسپولیس مربیان و آدم‌های بزرگ حضور دارند که با وجود مشکلات قبلی موفق شده‌اند تیم را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا ببرند و در لیگ هم مقتدرانه قهرمان شوند. مربیان کارنامه‌شان را قوی درست کرده‌اند و فکر می‌کنم حتی از برخی مربیان خارجی که با پول‌های کلان در فوتبال ایران حضور داشتند، عملکرد بهتری داشته‌اند. یحیی سال‌های زیادی را در تیم‌های مختلف سرمربیگری کرده و تیم را با وجود جدایی ستاره‌هایش تا فینال لیگ قهرمانان رسانده و تکرار موفقیت‌های اخیر برای او و همکارانش در پرسپولیس دور از دسترس نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص پیش‌بینی‌اش از مدعیان امسال لیگ برتر خاطرنشان کرد: به غیر از پرسپولیس که یکی از اصلی‌ترین شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شود، من شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ بیستم را بین تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور، استقلال و حتی فولاد می‌بینم. به هر حال باید چند هفته از لیگ بگذرد تا بتوان بهتر در خصوص این موضوع صحبت کرد.  

کلهر در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی با سایپا در هفته اول گفت: سایپا تیم خوب و قابل احترامی است اما با توجه به این که پرسپولیس به تازگی از کوران رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خارج شده از نظر حضور در شرایط بازی و آمادگی فنی و روحی- روانی وضعیتی بهتر از سایپا دارد و من شانس پیروزی پرسپولیس را در این دیدار بالای 90 درصد می‌دانم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز