با اضافه شدن شکوری به جمع پرسپولیسی‌ها؛

مثلت مدافعان پرسپولیس تکمیل شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۲۲۱۸
مثلت مدافعان پرسپولیس تکمیل شد
با حضور دوباره ابراهیم شکوری به جمع پرسپولیسی‌ها مثلت مدافعان پرسپولیس تکمیل شد، مثلثی که هر یک از اضلاع آن می‌تواند نقشی موثر در موفقیت‌های باشگاه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در روزها و ماه‌های آینده شرایط کاملا خاص و ویژه‌ای را پیش روی خود دارد تا موفقیت‌های خود را از سال‌های قبل پس از یک دوره افول دوباره از سرگرفته شده است را ادامه دهد.

ضلع اول آقای سرمربی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس و مدافع سال‌های قبل سرخ‌ها، در دوره‌ای دوباره روی نیمکت هدایت سرخ‌ها نشست که کار سختی را در این تیم داشت اما مدافع محجوب پرسپولیس در حضور دوباره‌اش در پرسپولیس پخته‌تر از قبل عمل کرد و با وجود این که شاید در یکی، دو تصمیم خود در کسوت سرمربی سرخ‌ها موفق عمل نکرد در مجموع با مدیریت خود و با استفاده از تجربه‌های گذشته توانست پرسپولیس را با قهرمانی در لیگ نوزدهم به آسیا برده و در آن رقابت‌های سخت سربلند بیرون آمده و با امیدواری برای قهرمانی در آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ بیستم آماده برگزاری فصل جدید نماید.

یحیی که در آستانه کسب عنوان مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، به خوبی می‌داند کسب این عنوان تا چه اندازه می‌تواند برای خودش و پرسپولیس مهم و ارزشمند باشد.

15838395109589

ضلع دوم، ماموریت سخت برای کاپیتان سابق

دومین ضلع مدافعان این روزهای پرسپولیس که بدون شک می‌تواند سهم مهمی در ایجاد فضای موفقیت برای سرخ‌ها داشته باشد، افشین پیروانی است. شماره 5 سابق پرسپولیس که در دوران بازی‌اش هم در جمع سرخ‌پوشان نقش مدیریتی خوبی را در زمین ایفا می‌کرد حالا مدتی است در کسوت سرپرست پرسپولیس نقش ویژه‌ای در مهار برخی حواشی و مشکلات دارد. پیروانی تا به امروز توانسته این مسئولیت را به خوبی انجام دهد و در فصل پیش رو نیز کار ویژه‌ای را پیش روی خود می‌بیند و امیدوار است بتواند این ماموریت را به خوبی در پرسپولیس اجرایی کند.

ضلع سوم، فرار مدافعی از چپ!

حالا با حضور ابراهیم شکوری به عنوان مدیر اجرایی جدید و جوان پرسپولیس، مثلث مدافعان سرخ‌ها در چارت مدیریتی تیم تکمیل می‌شود. شکوری که تجربه مدیریت در فوتبال را در فدراسیون فوتبال و به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون آغاز کرد حالا با حضور در چارت مدیریتی باشگاه پرسپولیس فصل جدیدی در مدیریت فوتبال را تجربه می‌کند. انتخاب او به عنوان مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس می‌تواند جنس مدافعان پرسپولیس را در مدیریت تکمیل کند و در حضور مدیران جدید باشگاه، پرسپولیس را به سمت و سویی ببرد که تیم با حداقل مشکل و دغدغه تمام تمرکز خود را روی مسائل فنی معطوف کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز