فاطمه آقازادگان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قراردادم را سفید امضا نکردم/ برای بازی در لیگ کم‌تجربه هستم اما بی‌انگیزه نیستم

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۵:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۹
قراردادم را سفید امضا نکردم/ برای بازی در لیگ کم‌تجربه هستم اما بی‌انگیزه نیستم
بازیکن تیم شورا و شهردای قزوین گفت: برای بازی در لیگ بسکتبال کم‌تجربه هستم اما بی‌انگیزه نیستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه آقازادگان، بازیکن تیم شورا و شهرداری قزوین، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در فصل جدید رقابت‌های سوپر‌ لیگ بسکتبال بانوان اظهار کرد: فکر می‌کنم شورا و شهرداری اولین تیمی بود که تمرینات آماده‌سازی را آغاز کرد. خوشبختانه روند تمرینات‌مان هم خوب است و روزانه در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنیم. تقریبا چه از نظر آمادگی جسمانی و چه آمادگی روحی در شرایط مطلوبی هستیم.

او با اشاره به جوان بودن تیم گفت: اکثر بازیکن‌های تیم قزوین بازیکن‌های جوان و کم‌تجربه برای حضور در سوپرلیگ هستند، بشخصه اولین‌ بار است که قرار است در لیگ برتر به میدان بروم اما این مسئله هرگز روی هدف و انگیزه ما تاثیر منفی نگذاشته است. بی‌نهایت برای ارائه بازی‌های خوب انگیزه داریم و امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را هم انجام دهیم.

آقازادگان افزود: چون سال اول است که در لیگ برتر هستم شناخت نزدیکی از بازیکنان و یا حتی تیم‌ها ندارم و فقط از طریق رسانه‌ها در جریان هستم که تعدادی از باشگاه‌ها برای کسب نتیجه بهتر تیم قوی‌تری بستند و یا حتی یار خارجی جذب کردند اما هیچ‌یک از این اخبار ما را از هدف‌مان دور نخواهد کرد. درست است کم تجربه و یا شاید هم بی‌تجربه باشیم ولی برای تحقق برنامه‌هایمان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

بازیکن شورا و شهرداری قزوین درخصوص مبلغ قراردادها نیز توضیح داد: شاید برخی عنوان می‌کنند بازیکن‌های تازه‌وارد به سوپرلیگ قراردادهایشان سفید امضا باشد اما من از سایر تیم‌ها اطلاعی ندارم اما خوشبختانه برای من و هم تیمی‌هایم این گونه نیست و از مبغ قراردادم رضایت دارم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز