بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دستیاران سرمربی تیم‌ ملی ایرانی خواهند بود/ درباره مبلغ قرارداد هنوز صحبتی نشده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۷:۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳۶
دستیاران سرمربی تیم‌ ملی ایرانی خواهند بود/ درباره مبلغ قرارداد هنوز صحبتی نشده است
پیشکسوت والیبال گفت: درخصوص مبلغ قرارداد هنوز صحبتی صورت نگرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام محمودی، عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال، درباره انتخاب گزینه نهایی فدراسیون برای معرفی سرمربی تیم‌ ملی عنوان کرد: به نظرم یکی از کارهای خوبی که فدراسیون در این زمینه انجام داد استفاده از خرد جمعی و تجربیات کارشناسان خبره بود، که در ابتدا هیات رئیسه به این نتیجه رسید که یقینا برای دستیابی به موفقیت در المپیک نیاز به مربی خارجی داریم و نهایت هم برای انتخاب و گزینش گزینه‌های خارجی کمیته فنی تشکیل شد.

او اضافه کرد: کمیته فنی هم چندین بار تشکیل جلسه داد و ابتدا 12 گزینه مطرح شد که پس از بررسی‌ این تعداد به 5 نفر رسید و در آخرین جلسه نیز دو گزینه نهایی اعلام شدند. ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی دو گزینه‌هایی هستند که در حال حاضر هم برنامه‌های خود را ارائه دادند تا فدراسیون مورد بررسی قرار دهد.

محمودی در خصوص مبلغ قرارداد این دو مربی خارجی نیز توضیح داد: در جلسات تشکیل شده هنوز در این رابطه صحبتی نشده است، فقط مقرر شده جز یک مربی، سایر دستیاران سرمربی خارجی از مربیان داخلی خودمان باشد. البته گزینه‌های داخلی هم هنوز مشخص نیستند ولی این مورد در قرارداد ذکر خواهد شد‌.

پیشکسوت والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم‌ نوجوانان گفت: در این رابطه هیچ صحبتی نشد ولی اگر انجام شود مشورت‌های لازم را خواهیم داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز