معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف اولیه نامی‌نو کسب قهرمانی خواهد بود/ با قرار گرفتن نامی‌نو در یک گروه قوی شاهد رقابت سختی خواهیم بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۲۲۴۳
هدف اولیه نامی‌نو کسب قهرمانی خواهد بود/ با قرار گرفتن نامی‌نو در یک گروه قوی شاهد رقابت سختی خواهیم بود
ملی‌پوش بسکتبال تیم نامی‌نو گفت: هدف اولیه تیم ما قهرمانی در مسابقات است و تیمی فعالیت کردن از مهم‌ترین ویژگی گروه ماست.

معصومه اسماعیل‌زاده، بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال نامی نو اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت فعلی و آمادگی تیمش گفت: تیم نامی نو اصفهان از ابتدا با هدف قهرمانی و اجرای برنامه‌ای بلند مدت کار تیم را آغاز کرده و تا به اینجا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر با توجه به وقفه یک هفته‌ای و لغو شروع بازی‌ها، تیم ما در این شرایط تمرینات خود را ادامه داده و بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مساعدی قرار دارند اما هنوز ابتدای فصل قرار داریم و فرصت زیادی تا پایان فصل خواهد بود که موجب می‌شود تا در این فرصت به حد مطلوب خود نزدیک شویم. امیدوارم اهداف و برنامه‌های تیم که برای آن تلاش و تمرین کرده‌ایم در مسابقات به ثمر بنشیند.

اسماعیل‌زاده درخصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان که در تاریخ ١٥ آبان ماه برگزار خواهد شد توضیح داد: این مسابقات به‌صورت متمرکز در تهران در دو گروه الف و ب در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال واقع در حکیمیه برگزار می‌شود. این هفته روز پنج‌شنبه و جمعه مختص به گروه الف و هفته آینده برای بازی گروه ب اختصاص داده شده است. 

بازیکن ملی‌پوش بسکتبال درباره تائید یا عدم تائید شیوه برگزاری مسابقات به صورت متمرکز بیان کرد: در گذشته مسابقات بسکتبال به همین شیوه برگزار شده اما به نظر من شرایط فعلی برای بازیکنان وضعیت نامطلوب و سختی را ایجاد کرده با توجه به اینکه تعدادی از تیم‌ها اقدام به جذب بازیکن خارجی کرده‌اند و نیز تیم نامی‌نو در یک گروه قوی قرار گرفته بازی‌ها در سطح بالایی خواهد بود و طبیعتا رقابت خوب نیاز به تلاش زیادی دارد، با شرایطی که به واسطه ویروس کرونا به وجود آمده بازیکنان ما تحت فشار هستند اما وضعیت فعلی برای همه یکسان است و باید توانایی هماهنگی با این شرایط را بدست بیاوریم. 

او در رابطه با اینکه آیا تیم نامی‌نو قهرمان این رقابت خواهد بود یا نه؟ عنوان کرد: در دو سال گذشته مقام دوم  و سوم را کسب کردیم که این موضوع نشان دهنده این است نامی‌نو تا مرحله پایانی و رده‌بندی پیش رفته و برای ما امتیاز مثبتی محسوب می‌شود. هدف و برنامه تیم نامی‌نو از شروع تمرینات، کسب قهرمانی بوده است. 

اسماعیل‌زاده در خصوص اینکه رقبای تیم نامی‌نو در چه سطحی از این تیم قرار دارند؟ یادآور شد: تیم بهمن سال گذشته مقام اول را کسب کرد. همچنین تیم نارسیان در سال جاری اقدام به جذب بازیکن خارجی کرده و اعضای مهرام امسال خوب ظاهر شده‌اند. ما هیچ تیمی را نادیده نمی‌گیریم و نگاه مدعی رقابت‌ها را به تک تک این تیم‌ها داریم و نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی صاحب برد شویم و در پایان قهرمانی نصیب نامی‌نو شود. 

او درباره اینکه اعضای تیم نامی‌نو مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند یا خیر؟ توضیح داد: با شروع تمرینات اعضای تیم تست تشخیص این بیماری را دادند که خداراشکر نتیجه آن برای هیچ یک از اعضای تیم مثبت نبود. ما مشغول تمرینات هستیم و این شرایط برای هیچ‌کس قابل پیش‌بینی نخواهد بود. تیم‌ها قبل از شروع مسابقات مجددا تست می‌دهند و در صورت نتیجه منفی آزمایش اجازه شرکت در رقابت‌ها را خواهند داشت.

عضو تیم نامی‌نو اصفهان در رابطه با سطح کیفیت تمرینات با توجه شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا ادامه داد: قطعا بازیکن از نظر روحی و روانی باید خود را در مرحله‌ای حفظ کند که توانایی شرکت و حضور در مسابقات را داشته باشد. این موضوع مسئولیت سنگینی را بر دوش بازیکنان، کادر فنی و نیز باشگاه گذاشته است. سلامتی بازیکنان مهم‌ترین مسئله‌ای است که همه اعضا را درگیر خواهد کرد و قطعا اولین تاثیر این عامل روی روح و روان اعضای تیم خواهد بود. 

اسماعیل‌زاده درباره هدف‌گذاری تیم اصفهانی بیان کرد: هدف اولیه تیم ما قهرمانی در مسابقات است و فعالیت تیمی از مهم‌ترین ویژگی گروه ماست. امیدوارم امسال هم مانند سال‌های گذشته فعالیت گروهی ما نتیجه بدهد و عملکرد خوبی در رقابت‌ها داشته باشیم.

او در رابطه با عملکرد سرمربی تیم نامی‌نو گفت: در این دو سال تیم نامی‌نو با سرمربیگری جعفری بازی‌های خوبی را انجام داد و به مقام‌های خوبی دست پیدا کردیم. امسال نیز زمان‌پور به تیم ما به‌عنوان سرمربی اضافه شده و خوشحال هستم با سرمربیگری خوب ایشان در زمین بازی فعالیت دارم. 3/5

نظر شما