در نخستین جلسه صورت گرفت؛

تصویب مقررات مجوزدهی باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۲۶۶۷
تصویب مقررات مجوزدهی باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا
کارگروه مجوزدهی باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نخستین جلسه برخط خود مقررات مجوزدهی باشگاهی را تصویب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کارگروه مجوزدهی باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن مورد توجه قراردادن پیشبرد عالی مقررات مجوزدهی باشگاهی برخلاف وضعیت تحمیلی بدلیل همه گیری ویروس کرونا، معرفی اقدامات بیشتر رو به جلو برای تقویت توسعه حرفه ای باشگاه ها را مورد نیاز تشخیص داد.

در این جلسه اعلام شد، برغم اینکه ویروس کرونا جهان ورزش بخصوص فوتبال را متوقف کرده اما سیر مربوط به صدور مجوز باشگاهی روند بسیار خوبی در سراسر آسیا داشته است. دلیل این رشد تعهد فدراسیون ها و باشگاه هایی است که مجوزدهی باشگاهی را ابزاری برای حرفه ای شدن می دانند. در این جلسه تاکید شد که وقت آن است تا مقررات مجوزدهی متناسب با زمانی که در آن حضور داریم بهتر طی شود تا تا باشگاه های آسیایی هم به عرصه مدرن فوتبال که در آن به حرفه ای گری و تطبیق مقررات توجه بیشتری می شود پای بگذارند.

همچنین تیم های بانوان، حمایت از کودکان، اهداف انسان دوستانه و رفاهی نیز مورد تائید کارگروه قرار گرفت که می توانند در ادامه از طریق مقررات مجوزدهی باشگاهی توسعه یابند. مصوبات کارگروه پیش از ابلاغ نهایی باید به تصویب کمیته اجرایی و کمیته رقابت های AFC برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز