امروز؛

در نشست تخصصی کمیته علمی، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی نهایی شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۲۷۰۳
در نشست تخصصی کمیته علمی، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی نهایی شد
کمیته علمی دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی برنامه نهایی بزرگ‌ترین رویداد علمی کشور در حوزه ورزش را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به منظور نهایی کردن برنامه دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی نشست تخصصی کمیته علمی این همایش با حضور دکتر علی شریف نژاد «رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی» به‌عنوان رئیس همایش، دکتر محمد شریعت زاده معاون فناوری به عنوان «دبیر کل همایش»، دکتر علی کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی به عنوان «دبیر علمی» و اعضای کمیته علمی همایش، با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در سالن اجتماعات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.

دکتر کاشی دبیر علمی این همایش در گفتگو با روابط عمومی  پژوهشگاه اظهار کرد: در این برنامه که بزرگ‌ترین رویداد علمی خانواده علوم ورزشی کشور است بیش از ۴۰۰ عضو هیات علمی از حدوداً ۳۵ دانشگاه کشور به‌عنوان کمیته علمی مشارکت داشته و بیش از ۱۰۰ عضو هیات علمی به‌عنوان اعضا هیات رییسه پنل ها مدیریت این رویداد علمی را بر عهده‌دارند.

وی افزود: نقطه قوت این همایش مشارکت چند فدراسیون‌ ورزشی و ۱۶ دانشگاه و چند سازمان مرتبط با موضوع همایش است که نشان‌دهنده عزم ملی نهادهای حوزه ورزش کشور در برگزاری یک رویداد گسترده را دارد.

او گفت: ارسال ۷۵۰ مقاله از سوی شرکت‌کنندگان، پذیرش بیش از ۵۰۰ مقاله، ارائه سخنرانی توسط حدوداً ۲۰۰ محقق داخلی و ۲۰ استاد برجسته بین‌المللی و برگزاری ۸ کارگاه و ۶ نشست تخصصی در دل این رویداد نشان‌دهنده حجم بالای برنامه‌ریزی و گستردگی کار می‌باشد.

دبیر علمی همایش ادامه داد:  حاضران در این نشست درزمینهٔ برخی برنامه‌‌های جدید همایش و همچنین درباره جزئیات بیشتر اجرای پنل‌های مشترک با نمایندگان دانشگاه‌ها و فدراسیون‌های همکار، هم‌فکری و تبادل‌نظر کردند.

دکتر کاشی افزود: از ۱۲۰ مقالات جدیدی که در ماه گذشته در دومین فراخوان برای دبیرخانه همایش ارسال شد، 110 مقاله پذیرفته شد و درمجموع بیش از 200 مقاله به‌صورت سخنرانی و بیش از 300 مقاله به‌صورت پوستر در این همایش بین‌المللی، ارائه خواهد شد.

شایان‌ذکر است، با توجه به عدم برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی در اسفند سال گذشته به دلیل بحران شیوع بیماری کرونا و تداوم این مشکل در سطح کشور، این رویداد بزرگ با شعار "توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال" در تاریخ 19 الی 22 آبان ماه با مشارکت پژوهشگران و اساتید برجسته داخلی و خارجی، به‌صورت مجازی (غیرحضوری)، برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز