اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

بازگشت یک بازیکن به استقلال/ خط و نشان ستاره پرسپولیس/ مدافع آبی‌ها شاگرد ژنرال شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۹۲۲
بازگشت یک بازیکن به استقلال/ خط و نشان ستاره پرسپولیس/ مدافع آبی‌ها شاگرد ژنرال شد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا پذیرای تیم اینتر بود و توانست در دیداری حساس و نزدیک با حساب 3 بر 2 به پیروزی برسد تا اولین بردش را دشت کند و چهار امتیازی شود تا امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات زنده نگه دارد. اینتر هم با دو امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

88

گلزن هفته: وحید امیری

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد تا برای آغاز لیگ بیستم آماده شود. در این بازی وحید امیری توانست دو بار دروازه علیرضا حقیقی را باز کند تا آمادگی خود را به رخ کادر فنی و هواداران بکشد.

218

بازگشت هفته: هرویه میلیچ

هرویه میلیچ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال تهران بعد از مدت‌ها به تهران بازگشت تا خودش را برای حضور در ترکیب آبی‌پوشان آماده کند. میلیچ که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت، امسال باید با محمد نادری، خرید تازه‌وارد استقلال رقابت نزدیکی داشته باشد.

110

شایعه هفته: امیر قلعه‌نویی

در بازی دوستانه دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان عنوان شده بود که امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر با سعید آقایی، بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کرده اما با انتشار فیلمی از خوش و بش آنها مشخص شد که این بحث تنها یک شایعه بوده است.

107

جدایی هفته: میلاد زکی‌پور

میلاد زکی‌پور، مدافع سمت چپ استقلال با تصمیم کادر فنی از تیم کنار گذاشته شد تا او راهی سیرجان و تیم گل‌گهر شود. محمود فکری، سرمربی استقلال با داشتن نفراتی نظیر هرویه میلیچ، محمد نادری و متین کریم زاده، قید استفاده از زکی‌پور را زد.

500

پیشنهاد هفته: لیگ بیستم

استارت بیستمین دوره لیگ برتر از فردا زده می‌شود و پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی خود به مصاف سایپا می‌رود. تیم فوتبال استقلال تهران هم روز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

225

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز