سرمربی مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازی با استقلال را به فال نیک می‌گیریم/ شاگردانم مقابل استقلال هیجان لیگ را درک خواهند کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۲۹۷۱
بازی با استقلال را به فال نیک می‌گیریم/ شاگردانم مقابل استقلال هیجان لیگ را درک خواهند کرد
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید برای صعود این تیم به لیگ برتر زحمات زیادی کشیدند که قطعا اجازه هدر دادن آن را نخواهند داد و برنامه‌های زیادی برای این تیم در نظر دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ قبل از دیدار حساس مس رفسنجان با استقلال در هفته اول لیگ برتر برای گفت‌وگو به سراغ محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان، رفتیم.

سعی می کنیم با نفرات جدید به زودی به مرز هماهنگی برسیم

 تیم ما یک تیم تازه وارد به لیگ برتر است و از آن طرف اینکه اکثر نفرات  تیم ما تازه دور هم جمع شده‌اند. تعداد جذبی‌های ما بالا بود و از آن‌جا که اجازه ورود بازیکنان خارجی را نمی‌دهند ما 10 بازیکن لیگ برتری جذب کردیم و نسبتا تمام آن‌ها از جاهای مختلف به مس آمدند و ما سعی می‌کنیم به مرز هماهنگی برسیم.

اولین سالی است که مس در لیگ برتر حضور دارد

طبیعتا هدف‌گذاری تیم‌هایی که برای سال اول به لیگ برتر می‌آیند این است که برای بقا بجنگند. خیلی از تیم‌ها به لیگ برتر می‌آیند و قبلا سابقه حضور داشتند و برای مثال به لیگ یک سقوط کرده‌اند و مجدد به لیگ برتر آمدند اما تیمی مثل ما کلا اولین سال است که در لیگ برتر حضور دارد. این موضوع تجربه خوبی برای مجموعه، عوامل شهر و باشگاه است. تمام تلاش مجموعه این است که در سال اول تیم را حفظ کنیم و در مرحله دوم غیر از حفظ تیم می خواهیم شرایط خوبی داشته باشیم. برای صعود مس دکتر سعد محمدی و همین‌طور آقای زین‌الدینی و همچنین بقیه نفرات خیلی زحمت کشیدند. در خاطرم است که سال گذشته روزی 13 ساعت کار می‌کردیم که این تیم صعود کند سختی‌هایی که متحمل شدیم نتیجه داد.

شخصیت‌های جدید فوتبالی ایده‌های جدید دارند

در خصوص جوان‌گرایی در عرصه مربیگری در فوتبال هم باید بگویم جوانگرایی نه تها در فوتبال بلکه در هر حوزه‌ای باعث پویایی آن سیستم می‌شود. البته این موضوع را با احترام به مربیان پیشکسوت عرض می‌کنم. صد در صد در عرصه مربیگری  به انواع مربیان چه جوان و چه با تجربه نیاز داریم. به‌شخصه 13 سال است که به‌صورت حرفه‌ای در حال کار کردن هستم. من از رده‌ها پایه کارم را آغاز کرده و حتی آنالیزور هم بوده‌ام و بعد به ترتیب در لیگ سه، لیگ دو ولیگ یک حضور داشتم و در حال حاضر در لیگ برتر هستم. درست است که به سنم نمی‌خورد اما در رده‌ها و سطوح مختلفی کار کرده‌ام و به نوعی جوان باتجربه محسوب می‌شوم. خیلی از این بابت که شخصیت‌های جدید به همراه ایده‌های جدید وارد فوتبال شدند خوشحالم و برای تمام همکارانم آرزوی موفقیت دارم.

شاگردانم مقابل استقلال هیجان لیگ را درک خواهند کرد

در بازی اول لیگ  بیستم باید به مصاف استقلال برویم. این تیم قابل احترام و پر طرفدار است. قطعا تیم خوبی دارند و محمود فکری‌ای بالا سر این تیم است که سال‌هاست او را می‌شناسم. ببینید به هر حال در مسابقات لیگ باید با همه تیم‌ها بازی کنی و فرق نمی‌کند چه زمانی به مصاف چه تیمی برویم. اتفاقا ما از اینکه در بازی اول باید به مصاف استقلال برویم را به فال نیک می‌گیریم و این موضوع برای تیم ما نکته خوبی است زیرا شاگردانم می‌توانند با ضرب آهنگ لیگ همراه باشند و هیجان لیگ را درک کنند و دیدشان بازتر شود و اولین حضورمان در مسابقات لیگ برتر به خاطر مصاف با استقلال قطعا بازدید بیشتری خواهد داشت. امسال به یاد شهدای فاتح الوند به زمین می‌رویم.

مس رفسنجان را با احترام به لیگ برتر آوردیم

این را بگویم که شرکت ملی صنایع مس رفسنجان در باشگاه‌های آسیا صاحب تیم بوده و آقای سعد محمدی جزو مدیرانی است که اشراف کامل به ورزش دارد و به شخصه  از زحمات او بسیار تشکر می‌کنم. از تمام مجموعه مدیریت شهری، باشگاه و صنایع ملی مس و آقایان سعد محمدی و مهندس احمدی تشکر می‌کنم. امیدوارم امسال با درایت و تدبیر و نگاه تیزبینانه بتوانیم موفقیت کسب کنیم. ما سال گذشته تیم مس را با احترام به لیگ برتر آوردیم و قطعا حفظش خواهیم کرد. ان‌شاءالله سال‌های سال با برنامه بلند مدت برای مس پیش برویم و شاهد حضور این تیم در رده های بالای جدول و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های آینده باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز