طبق اعلام فدراسیون؛

فیفا استاندارد کیفیت جدیدی را برای پیشبرد توسعه فوتبال راه‌اندازی کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۳۰۱۹
فیفا استاندارد کیفیت جدیدی را برای پیشبرد توسعه فوتبال راه‌اندازی کرد
فیفا کنفرانس برنامه کیفیت و سمپوزیوم تحقیق را برای سومین بار میزبانی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیش از ٤٠٠ نماینده از صنعت فوتبال، فدراسیون های عضو فیفا، کنفدراسیونها و بخش های آزمایش و تحقیق در خصوص توسعه در برنامه کیفیت فیفا و راه اندازی برنامه نوآورانه جدید فیفا مباحثه می کنند واستاندارد جدید فیفا، "فیفا بیسیک"، ارائه می شود.

با نگاه به ارتقاء استاندارد کیفی و جهت دهی توسعه نوآورانه، اخیرا بیش از ٤٠٠ نماینده از صنعت فوتبال و سهامداران فوتبال شامل فدراسیون های عضو فیفا، کنفدراسیونها و لیگ های بزرگ به همراه شرکت کنندگانی از جهان تحقیق و آزمایش در کنفرانس آنلاین برنامه کیفیت فیفا و سمپوزیوم تحقیق گرد هم جمع شدند.

با برگزاری ١٠ روز سمینار و جلسات اطلاع رسانی، رویدادهای امسال بر روی ارائه فیفا بیسیک متمرکز شده است که همان استانداردهای جدید کیفی است.

در راستای نظر رییس فیفا برای ایجاد حقیقی فوتبال جهانی، تیم برنامه کیفیت فیفا در حال خلق چارچوبی مناسب برای صنعت در جهت ارائه محصولات، زمین های بازی و تکنولوژی هایی ست که بتواند نیازهای ارتقاء دهنده فوتبال در کل سطوح را پوشش دهد.

ژوهانس هولزمولز، رییس نوآوری و تکنولوژی فوتبال گفت: این رویداد تبادلات مهمی بین نمایندگان صنعت و جهان فوتبال و انجمن تحقیق بر روی استانداردهای جهانی و توسعه های جدید را پیشنهاد کرد. حتی مهم تر از آن، فرصتی برای شنیدن چالش های صنعت در این برهه زمانی چالش برانگیز بود تا راه حل های ممکن را به مذاکره بنشینیم. معرفی مجموعه فیفا بیسیک جدید و برنامه نو آوری فیفا اثر مثبتی در ایجاد محصولات مقرون به صرفه و سازگار برای کلیه سطوح بازی ها خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز