ابراهیم صادقی در نشست خبری:

حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم/ با نفرات جایگزین به مشکل نمی‌خوریم

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۳۱۳۹
حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم/ با نفرات جایگزین به مشکل نمی‌خوریم
ابراهیم صادقی می‌گوید که تیم پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری به آغاز لیگ پرداخت و گفت: خوشحالیم که لیگ شروع شده و می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. ما هفته قبل آماده بازی ها بودیم و نمی‌دانم دلیل تعویق چه بود؛ اگر به خاطر کرونا بود که الان اوضاع بدتر است. کاملا آماده ایم و می‌خواهیم قوی تر بازی کنیم، امسال هم جوان ترین تیم لیگ هستیم و دوست داریم تبدیل به باشگاهی سازنده شویم و این افتخاری برای ماست.

او همچنین درخصوص بازی فردا عنوان کرد: قطعا بازی محکمی را مقابل تیم بزرگ و قابل احترام پرسپولیس انجام می‌دهیم. به تمام بازیکنان و مربیان این تیم بابت 4قهرمانی و فینال آسیا تبریک می‌گویم اما مطئمنا فردا دست و پا بسته نخواهیم بود.

سرمربی نارنجی پوشان در مورد وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: تیم آن ها تقویت شده و تیم ما هم همینطور. جوانان پارسال ما باتجربه شدند و اعتماد به نفس بیشتری دارند و امیدواریم که نتایج بهتری هم بگیریم. پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قوی تر است چون بازیکنان بهتری به آن ها اضافه شدند. آرمان رمضانی خودش جدا شد و تصمیم گرفت به تیم دیگری برود و برایش آرزوی موفقیت داریم.

او درباره نقل و انتقالات سایپا توضیح داد: هدف ما این بود که اسکلت تیم را حفظ کنیم و 5-6 بازیکن بیاوریم اما متاسفانه بازیکنانی از ما جدا شدند چون خواسته هایشان خیلی بیشتر از رقمی بود که ما می‌خواهیم. در حد توان تیم خوبی بستیم و به آن ها امیدواریم، بازیکنان 18-19 ساله باید قدر این فرصت را بدانند و طوری بازی کنند که راه برای هم نسل هایشان در تیم های دیگر باز شود.

صادقی در خصوص جدایی بازیکنان باتجربه تیمش گفت: چند بازیکن باتجربه جدا شدند اما جایگزین ها بازیکنانی هستند که در لیگ بازی کردند و مطمئنا مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

نظر شما