سرمربی تیم روئینگ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

منتظریم قایق‌های جدید از گمرک ترخیص شود/ ورزشکاران در حال تمرین هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۷:۲۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۳۲۶۵
منتظریم قایق‌های جدید از گمرک ترخیص شود/ ورزشکاران در حال تمرین هستند
سرمربی تیم روئینگ می‌گوید نفرات ما در حال انجام تمرینات هستند و منتظر هستند اردوها آغاز شود.

افشین فرزام، سرمربی تیم روئینگ کشورمان، در خصوص  شرایط قایقرانی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: منتظر اعلام برنامه فدراسیون برای شروع اردو هستیم و تمرینات را به روال قبل انجام می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که کرونا چقدر آنها را از آمادگی‌شان دور کرده؟ ادامه داد: ما هم ۴ ماه اول امسال را چون نتوانستیم از تمرینات روی آب استفاده کنیم دستگاه شبیه‌ساز در محل سکونت ملی‌پوشان قرار دادیم تا در آن چهار ماه خیلی از شرایط عقب نیفتیم. از یکم مرداد اجازه استفاده از دریاچه آزادی را دادند و بچه‌ها توانستند به شرایط ایده‌آل برگردند اما همچنان محدودیت‌هایی بابت خوابگاه و تغذیه داریم و منتظریم فدراسیون اعلام کند تا اردو ها  شروع شود. یکی دیگر از مشکلات ما استفاده از پیست  های بالای دو کیلومتر است تا بتوانیم به خوبی کسب سهمیه کنیم ما نیاز به پیست‌هایی داریم که خارج از تهران باشد و بتوانیم در مسافت‌های بلند تمرین کنیم.

فرزام در خصوص محدودیت‌هایی که کرونا را ایجاد کرده ادامه داد: ما قایق‌های دونفره و چهار نفره داشتیم اما بچه‌ها کارشان را در قایق تک نفره دنبال می‌کنند و مشکلی پیش نمی‌آید زیرا فاصله‌گذاری رعایت می‌شود. فقط می‌‌ماند بدنسازی داخل سالن که ما این موضوع را کنترل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تعداد نفرات داخل سالن زیاد شود و همه جا را ضدعفونی و بهداشت را رعایت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ در پایان گفت: فدراسیون خودش دغدغه این را دارد که اردوها زودتر شروع شود. آقای سهرابیان کاملا به مسائل فنی احاطه دارد و می‌داند چه مسائلی مورد نیاز است. امیدوارم بتوانند مشکلات را مرتفع کنند و مسئله دیگر اینکه ما منتظر قایق های جدیدی هستیم که از گمرک ترخیص شوند. 2/5

نظر شما