سایپا صفر-پرسپولیس صفر

دیوار بلند مُنادی مقابل پرسپولیس/ شاگردان یحیی در نخستین گام متوقف شدند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۳۴۳۸
دیوار بلند مُنادی مقابل پرسپولیس/ شاگردان یحیی در نخستین گام متوقف شدند
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ بیستم متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آغاز هفته نخست بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال، تیم سایپا از ساعت 16:30 در ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با یک امتیاز زمین را ترک کنند.

در 15 دقیقه نخست این دیدار، بازی نسبتا پایاپایی را شاهد بودیم اما در برخی از دقایق، این شاگردان گل‌محمدی بودند که عملکرد بهتری در ایجاد موقعیت گل داشتند. در دقیقه 9 و روی یک پاس در عمق، مهدی عبدی با اکبر منادی تک به تک شد و می‌توانست دروازه سایپا را باز کند اما ضربه او با دخالت دروازه‌بان سایپا راهی اوت شد. در دقیقه 12، حسین کامیاب حرکت خوبی را از سمت راست انجام داد و در ادامه با ورود به درون محوطه جریمه پرسپولیس فرصت خوبی داشت اما شوت او به اوت رفت.

در دقیقه 14، پشت محوطه جریمه سایپا، وحید امیری به توپ رسید و با یک پاس پشت پا، توپ را به احمد نورالهی رساند اما شوت این بازیکن با برخورد به مدافعان سایپا راهی کرنر شد. در دقیقه 21، احسان پهلوان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سایپا داشت، اما شوت این بازیکن هم به کرنر تبدیل شد. در دقیقه 29، رضا علیاری روی اشتباه لک این فرصت را داشت که دروازه پرسپولیس را باز کند اما این فرصت از دست رفت. در دقیقه 36، احسان پهلوان با یک شوت زیبا دروازه سایپا را مورد هدف قرار داد اما ضربه او با عملکرد خوب منادی راهی کرنر شد. در دقیقه 2+45 مهدی عبدی درون محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

33

پرسپولیس و سایپا نیمه دوم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس در دقیقه 48 دروازه سایپا را تا آستانه باز شدن پیش برد اما منادی بازهم در نقش ناجی سایپا ظاهر شد و توپ کنعانی‌زادگان را دفع کرد. در دقیقه 50 بازیکنان سایپا کرنری را روی دروازه پرسپولیس ارسال کردند و در شرایط به هم ریختگی مدافعان سرخ‌پوش می‌توانستند توپی را وارد دروازه این تیم کنند اما ضربه آنها راهی اوت شد. در حالی که سایپا در خط حمله سرعتی و خطرناک نشان می‌داد، تیم پرسپولیس یک بار دیگر توسط کمال کامیابی‌نیا دروازه سایپا را تهدید کرد اما شوت این هافبک هم با اختلاف کم از بالای دروازه به اوت رفت.

گل‌محمدی برای تقویت قوای تهاجمی تیمش آرمان رمضانی را به جای مهدی عبدی وارد زمین کرد. در ادامه میلاد سرلک جای احمد نورالهی را گرفت؛ با این حال سرخ‌پوشان 11 دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر بازی کردند. کامیابی‌نیا در دقیقه 79 با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد. سایپا در دقیقه 82 روی اشتباه میلاد سرلک صاحب یک ضد حمله شد ولی واکنش حامد لک اجازه نداد شاگردان ابراهیم صادقی به گل برسند. پرسپولیس باوجود اینکه یک بازیکن کمتر داشت تا دقایق پایانی برای پیروزی تلاش کرد. در دقیقه 86 میلاد سرلک شوت سنگینی به سمت دروازه سایپا زد ولی اکبرمنادی بازهم در این صحنه نفر اول بود و توپ را به کرنر فرستاد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

داور: حسن اکرمی

ترکیب سایپا:

حسین اکبر منادی، رضا علیاری، فریبرز گرامی، حسین ماهینی (43 - امید دُره)، سعید محمدی‌فر، ابوالفضل جلالی، صادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین مالکی، حسین کامیاب و مجید علیاری (45 - محمدرضا سلیمانی).

سرمربی: ابراهیم صادقی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نورالهی (75 - میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (69 - آرمان رمضانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما