حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس تیم برتر میدان بود اما.../ سایپا بسته بازی کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۵۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۳۴۷۵
پرسپولیس تیم برتر میدان بود اما.../ سایپا بسته بازی کرد
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد سرخ‌ها در بازی برابر سایپا گفت: پرسپولیس با این که تیم برتر این میدان بود نتوانست نتیجه را به سود خود رقم بزند.

حسین عبدی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی افتتاحیه لیگ بیستم که بین ساپیا و پرسپولیس برگزار شد، اظهار داشت: معمولا در لیگ‌های مختلف بازی اول برای همه تیم‌ها یک بازی خاص با شرایط خاص است و همه تیم‌ها با توجه به تغییراتی که داشته‌اند نیاز به زمان دارند تا این موضوع در قالب تیم نهادینه شود. یک موضوعی وجود دارد که از تیم‌های بزرگ در شروع فصل می‌توان خوب امتیاز گرفت که در مورد سایپا صدق می‌کرد و این تیم موفق شد با استراتژی خاصی که داشت یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد.

عبدی با تاکید بر شیوه بازی بسته ساپیا برابر پرسپولیس گفت: در این شرایط، تغییر آهنگ بازی برای تغییر نتیجه لازم است اما پرسپولیس با توجه به بازی بسته‌ای که ساپیا از خود به نمایش گذاشت، در این دیدار پلن B نداشت و شاید اگر این تغییر آهنگ را در روند کاری خود به نمایش می‌گذاشت، می‌توانست نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: در طول بازی کنترل کار بیشتر در دست پرسپولیس بود و در اکثر دقایق بازی در طول 90 دقیقه صاحب توپ و میدان بود اما در نهایت بازی بسته سایپا مانع این شد که پرسپولیس بتواند از برتری نسبی خود برای تغییر نتیجه استفاده کند.

مربی تیم نوجوانان ایران در پایان در مورد بهترین بازیکنان این 2 تیم به گفت: در ترکیب پرسپولیس تقریبا همه در یک سطح بودند و شاید بتوان گفت بشار رسن کمی بهتر از بقیه بود. این در حالی است که منادی، دروازه‌بان سایپا، با چند واکنش تماشایی که در طول بازی داشت، بهترین بازیکن تیمش بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز