همه به فوتبال توجه می‌کنند؛

اکبری: موتورسواری در ایران مظلوم واقع شده است/ اسپانسر ندارم و نمی‌توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۳۶۵۱
اکبری: موتورسواری در ایران مظلوم واقع شده است/ اسپانسر ندارم و نمی‌توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم
قهرمان موتورسواری از اصحاب رسانه می‌خواهد که بیشتر به این ورزش مظلوم توجه کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ساسان اکبری درخصوص شرایطش بعد از عمل جراحی کتف به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: الان در دوران استراحت هستم. دوشنبه جراحی انجام دادم زیرا  سال گذشته در تمرینات زمین خوردم و کتف چپ من از دو ناحیه شکست که پلاتین گذاشته بودم و بعد جراحی کردم و  پلاتین را درآوردم.

او درخصوص شرایط موتور سواری ایران ادامه داد: ما که اسپانسر نداریم و رسانه هم حمایتی نمی‌کند. هیچ دوربینی روی این ورزش زوم  نیست و به همین خاطر اسپانسری وجود ندارد زیرا همانطور که می‌دانید تبلیغات بسیار موثر است. همه فقط به فوتبال توجه می‌کنند و ما دیده نشدیم این در حالی است که ورزش موتورسواری می‌تواند به اقتصاد کمک کند و همچنین از مرگ و میر در جاده بکاهد زیرا جوانان به جای این که انرژی خود را در در خیابان‌ها تخلیه کنند می‌توانند این کار را در پیست انجام دهند. برایتان  یک مثال می‌زنم اگر یک استادیوم در نقطه متروکه وجود داشته باشد، مردم از آن آگاهی ندارند و تعداد اندکی می‌دانند که آن استادیوم در آن محل وجود دارد و در آنجا بازی می کنند، ورزش موتور سواری هم به این  شکل است و کسی از آن  خبری ندارد.

قهرمان موتورسواری درخصوص مسابقات عنوان کرد: به دلیل وضعیت کرونا در سال 99 کلا دو مسابقه انجام شده یکی از آن در شهر پرند بود که من جایزه دومی را به خودم اختصاص دادم و یک مسابقه هم هفته قبل در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در آن مسابقه هم مقام دوم را کسب کردم. فعلا  مسابقه برگزار نمی‌شود و مثل سال‌های قبل خیلی روی نظم پیش نمی‌رود و تقویم دقیقی نداریم که بدانیم مسابقات چه زمانی برگزار می‌شود و کمی بی‌برنامگی وجود دارد و فعلا دست نگه داشته‌ایم.

اکبری درباره حضور در مسابقات خارجی هم افزود: قرار است که در قطر با امارات مسابقات داشته باشیم اما من به دلیل عدم وجود اسپانسر نمی‌توانم در مسابقات شرکت کنم. قرارداد نفر اول موتورسواری جهان 10 برابر نفر اول فوتبال ما است و این نشان‌دهنده این  موضوع است که به غیر از ایران در کشورهای دیگر این رشته بسیار با ارزش است و در کشور ما مظلوم واقع شده است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز