معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال پینگ‌پنگ نیست که در آن برخورد نداشته باشیم/ تعویق بازی به نفع پیکان شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۳۶۹۴
فوتبال پینگ‌پنگ نیست که در آن برخورد نداشته باشیم/ تعویق بازی به نفع پیکان شد
بازیکن پیکان می‌گوید قبول دارد که این تیم فراز و نشیب‌های زیادی داشته ولی در تلاش هستند که شرایط خوبی را برای لیگ بیستم فراهم کنند.

معین عباسیان درخصوص شرایط پیکان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: شرایط تیم ما خیلی شرایط جالبی نبود و یک هفته مانده به آغاز بازی‌ها آقای ویسی از جمع ما جدا شد تا این که آقای تارتار در تمرینات حاضر شدند. خدا را شکر وقفه‌ای که افتاده خیلی به نفع هر دو تیم خصوصاً تیم پیکان است. در هر حال مربی  جدید است و تا بازیکنان را بشناسد کمی زمان می‌برد. تعویق بازی با نفت آبادان را به فال نیک می‌گیریم و در فرصت یکی دو هفته تمام تلاشمان را می‌کنیم که با افکار مربی سازگار شویم و بتوانیم آنها را در زمین پیاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزاری بازی‌ها با وجود کرونا هست یا خیر ادامه داد: مهمترین مسئله سلامت بازیکن است به هرحال ما هم خانواده داریم. باید خیلی رعایت کنند و به این مسئله حساسیت نشان دهند. زمانی  که ما تست کرونا می‌دهیم دو روز بعد جوابش مشخص می‌شود و ممکن است که در آن دو روز هم افراد ناقل باشند. باید مقداری جدی‌تر گرفته شود و همه رعایت کنیم. در حالی که به نظر من آن طور که باید رعایت نمی‌شود. به هرحال فوتبال  بازی انفرادی نیست و مثل پینگ‌پنگ نیست که برخوردی وجود نداشته باشد.

این بازیکن درخصوص فراز و نشیب‌های پیکان عنوان کرد: قبول دارم که پیکان فصل قبل شرایط مطلوبی نداشته ولی سعی می‌کنیم در رده‌های بالای جدول حضور داشته باشیم. جا دارد اینجا از آقای ویسی تشکر کنم که در این یک ماه و نیم که با او کار کردیم بسیار لذت بردم ولی به هرحال فوتبال حرفه‌ای است و این تغییرات متداول است. باشگاه به این نتیجه رسید که با آقای ویسی قطع همکاری کند و ما هم مطیع باشگاه هستیم. آقای تارتار هم مربی خوبی است و امیدوارم بتوانیم خیلی زود به تفکرات او آشنا شویم و آنها را انجام دهیم و فرصت خوبی داشته باشیم.

عباسیان افزود: امسال با وجود ویروس کرونا سال سختی داریم و امیدوارم سال خوبی را پشت‌سر بگذاریم و با همدلی کنار هم فصل خوبی را سپری کنیم. امیدوارم که هرچه زودتر این ویروس تمام شود و ما بتوانیم به زندگی عادی خود برگردیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز