از سوی فدراسیون؛

شرایط حضور اصحاب رسانه در سالن‌های لیگ متمرکز اعلام شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۳۸۴۸
شرایط حضور اصحاب رسانه در سالن‌های لیگ متمرکز اعلام شد
اصحاب رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند برای پوشش خبری لیگ متمرکز در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون حضور یابند اما برای فعالیت آنان، شرایط خاصی وجود خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر، دیدارهای باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال مردان کشور را اعلام کرد که ۱۸ مسابقه در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

این دیدارها در ساعت‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۷ در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون انجام می‌شود و با توجه به درخواست‌های متعدد اصحاب رسانه، امکان حضور محدود آنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهیا شده است، اما برای فعالیت اصحاب رسانه شرایط خاص زیر در نظر گرفته شده است:

  • تنها امکان حضور خبرنگاران و عکاسان حوزه والیبال وجود دارد، به شرطی که دارای کارت پوشش خبری حراست وزارت ورزش و جوانان باشند.
  • محل استقرار خبرنگاران، در طبقه دوم سالن خواهد بود و آنان به هیج وجه حق تردد و ورود به محوطه زمین بازی و مصاحبه با عوامل اجرایی، کادر فنی، بازیکنان را نخواهند داشت.
  • امکان برگزاری نشست خبری و مصاحبه در محل میکدسون نیز وجود ندارد.
  • عکاسان تنها در مناطق مشخص شده امکان فعالیت دارند و نمی‌توانند داخل زمین مسابقه و دور آن تردد کنند.

گفتنی است بر اساس درخواست باشگاه‌ها، امکان حضور تعداد محدودی از افراد و عوامل اجرایی باشگاه‌ها با هماهنگی کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در جایگاه تماشاگران وجود دارد، اما هیچ هوادار و لیدری اجازه حضور در سالن مسابقات را نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز