استقلال تهران ۲- مس رفسنجان صفر

آغاز شیرین آبی‌ها/ ساز استقلال با فکری کوک شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۴۰۵۴
آغاز شیرین آبی‌ها/ ساز استقلال با فکری کوک شد
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل مس رفسنجان به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا 3 امتیاز شیرین را در هفته نخست لیگ برتر کسب کند.

این مسابقه که رضا جعفری قضاوت آن را برعهده داشت، در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند یکدیگر را محک بزنند. اولین موقعیت جدی این بازی در دقیقه 4 رخ داد. ارسلان مطهری با حضور در پشت محوطه جریمه مس رفسنجان، شوتی روانه دروازه حریف کرد که این توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بعد از این موقعیت، دو تیم در تلاش بودند تا بتوانند فرصت‌هایی برای نزدیک شدن به دروازه هم ایجاد کنند. استقلال در دقیقه 18 روی یک ضربه کاشته، فرصت گلزنی داشت که ضربه وریا غفوری با اختلاف از بالای دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت. در دقیقه 22، مس رفسنجان روی یک ضربه کاشته صاحب یک فرصت خوب شد که سانتر بازیکن این تیم باعث شد دروازه استقلال به طور جدی تهدید شود.

در ادامه یک ضدحمله برای استقلال شکل گرفت که سانتر مهدی قایدی از سمت چپ دروازه حریف، شوت فرشید اسماعیلی را به همراه داشت که این توپ با اختلافی کم از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت. آبی‌پوشان پایتخت در ادامه بازی، سعی داشتند به دروازه مس رفسنجان نزدیک شوند اما فرصت‌های نصفه و نیمه این تیم راه به جایی نبرد. استقلال در دقیقه 28 روی کار ترکیبی ارسلان مطهری و هرویه میلیچ، صاحب یک فرصت خوب گلزنی شد که ضربه مطهری را دروازه‌بان مس رفسنجان مهار کرد. پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه 30، آبی‌پوشان فشار زیادی روی دروازه شاگردان محمد ربیعی آوردند اما مدافعان مس رفسنجان مانع از گلزنی حریف شدند. در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل، ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

889

با آغاز نیمه دوم دو تیم سعی در خلق موقعیت روی دروازه‌های یکدیگر داشتند. ضربه سر فراز امامعلی در دقیقه 50 به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. شوت مهدی قایدی در دقیقه 51 به تیرک عمودی دروازه مس برخورد کرد و به اوت رفت. ارسال یک توپ بلند با ضربه سر رضاوند همراه شد تا وریا غفوری در دهانه دروازه مس با یک ضربه دروازه را در دقیقه 59 باز کند. فرشید اسماعیلی در دقیقه 65 با کارت زرد داور روبه رو شد. در دقیقه 66 ضدحمله استقلالی‌ها با پاس قایدی به مطهری همراه شد تا ارسلان مطهری گل دوم را با یک شوت دقیق به ثمر برساند. شوت قیچی مهرداد آوخ به شکلی خطرناک از بالای دروازه استقلال در دقیقه 81 راهی اوت شد و در  ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا استقلال به پیروزی خانگی برسد. تیم استقلال در سه فصل گذشته در هفته اول موفق به پیروزی و حتی زدن گل نشده بود و توانست در شروع بیستمین دوره لیگ برتر این طلسم را بشکند.

داور: رضا عادل

ترکیب استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ (87-محمد دانشگر)، مسعود ریگی، فرشید باقری (69-شیخ دیاباته)، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

سرمربی: محمود فکری

ترکیب مس رفسنجان:

ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد آقاجان‌پور، رحیم زهیوی (74-مهرداد آوخ)، فراز امامعلی، قائم اسلامی‌خواه، میثم نقی‌زاده (89-مهرداد رضایی)، علیرضا نقی‌زاده (66-محسن آذرباد)، مسیح زاهدی و سجاد آشوری (74-محمدحسین کریم‌زاده).

سرمربی: محمد ربیعی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز