بازیکنانم در نیمه اول استرس داشتند؛

فکری: نیاز باشد با سه مهاجم بازی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۴۰۹۲
فکری: نیاز باشد با سه مهاجم بازی می‌کنیم
سرمربی تیم استقلال می‌گوید تیمش می‌توانست در بازی با مس رفسنجان گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود بازی کردند. موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. کمی استرس و فشار به خاطر بازی اول روی بازیکنان بود و نتوانستند در نیمه اول از موقعیت‌ها استفاده کنند ولی در نیمه دوم استفاده کردند. حتی می‌توانستیم تعداد گل‌ها را افزایش بدهیم. به هرحال شروع بازی‌ها بود و این نتیجه برای ما خوب بود. به مس تبریک می‌گویم. بازی جوانمردانه، خوب و قشنگی بود. مس تیم خیلی خوبی است و در آینده نتایج بهتری کسب می‌کند.

او درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تیمش هم گفت: به عنوان یک ورزشکار باید از همکارانم گله کنم. اگر کسی پولش را دریافت کرده، جوانمردانه نیست که نامه باز شدن پنجره را امضا نکردند. امیدوارم این کارهای ناپسند نباشد. من از قبل به تیمم اعتقاد داشتم. امیدوارم در این فرصت پنجره باز شود و بتوانیم از تمام بازیکنان استفاده کنیم.

فکری در پاسخ به این پرسش که با وجود مطهریی، دیاباته و قایدی با چند مهاجم تیمش را به میدان می‌فرستد هم توضیح داد: بستگی به بازی‌ها دارد. نیاز باشد با سه مهاجم بازی می‌کنیم یا با دو و تک مهاجم به میدان می‌رویم. باید ببینیم در شرایط بازی چطور می‌شود.

فکری در نشست خبری پس از بازی هم گفت: روزهای خیلی سختی را می‌گذرانیم و نیاز بود که در شروع بازی‌ها برنده شویم. خدا را شکر این اتفاق افتاد. در نیمه دوم توانستیم بازی روانی ارائه بدهیم و با دو گل برنده شویم. این برد می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

او ادامه داد: از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. فشار زیادی روی بازیکنان بود. مشکلات زیادی هم در بحث امکانات پشتیبانی و هم مدیریتی داشتیم. مشکلاتی نظیر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و فشاری که روی مدیریت و هیات مدیره باشگاه بود. این‌ها باعث می‌شود تمرکز بازیکنان بهم بخورد ولی بازیکنان ما عاقل بودند و خیلی خوب این فشارها را مدیریت و تحمل کردند و توانستیم امروز با آرامش وارد بازی شویم و در مجموع توانستیم بازی را با آرامش به پایان برسانیم. عصبی نشدن بازیکنان برای ما خیلی مهم بود. بسته بودن پنجره دست ما را در تعویض‌ها بسته بود. در مجموع بازیکنان خوبی داریم. دو تعویض داشتیم و می‌توانستیم از جوانان استفاده کنیم. 

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا محمد نادری به کرونا مبتلا شده است یا خیر هم توضیح داد: باشگاه این خبر را تکذیب کرده و مشکلی نبوده است. در تست دوم هیچ علائمی نداشته و خدا را شکر تکذیب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز