مرتضی هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اگر دست گل‌محمدی خالی است پس فکری چه بگوید؟/ نویدکیا نتیجه نگیرد استعفا می‌دهد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۴۰۹۸
اگر دست گل‌محمدی خالی است پس فکری چه بگوید؟/ نویدکیا نتیجه نگیرد استعفا می‌دهد
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر دست یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خالی است پس محمود فکری چه بگوید؟چرا در سال‌های گذشته که استقلال همه نفرات اصلی خود را از دست می‌داد این حرف‌ها زده نمی‌شد؟

مرتضی هاشمی‌زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص اولین نمایش آبی‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: اول از همه به هواداران، کادر فنی و بازیکنان استقلال برد شیرین در نخستین بازی لیگ را تبریک می‌گویم. استقلال در دیدار با مس رفسنجان عملکرد خوبی داشت. با وجود اینکه استقلال نمی‌توانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند اما با زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم توانست 3 امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد. البته با یک بازی نمی‌توان درباره تیم‌ها قضاوت کرد اما اگر بخواهیم فقط درباره بازی امروز صحبت کنیم نمایش استقلال قابل قبول بود که امیدوارم ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: استقلال از بازی با ماقبل فینال روزهای سختی را سپری کرده و با حاشیه‌های زیادی مواجه شده است. روزهای سختی به هواداران گذشته و همه ما امیدواریم با این شروع خوب استقلال به آرامش برسد. در حال حاضر هم مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشگاه باید باز کردن پنجره بسته باشد تا کادر فنی بتواند از همه داشته‌های خود استفاده کند. درست است که همین حالا هم استقلال تیم خوبی دارد اما واقعیت اینجاست که این تیم برای قهرمانی در لیگ به همه بازیکنان خود نیاز دارد.  

مهاجم اسبق استقلال درباره اینکه گفته می‌شود رقبای استقلال به ویژه پرسپولیس برای قهرمانی تضعیف شده‌اند، افزود: این حرف واقعا خنده‌دار است و بیشتر به یک بهانه می‌ماند تا یک تحلیل واقعی. اگر دست یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خالی است پس محمود فکری چه بگوید؟چرا در سال‌های گذشته که استقلال همه نفرات اصلی خود را از دست می‌داد این حرف‌ها زده نمی‌شد؟ وقتی استقلال با تیمی قلع و قمع شده به قطر رفت تا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و نه سرمربی داشت و نه بازیکن، آن زمان این حرف‌ها مطرح نبود. اتفاقا استقلال رقبای سرسختی برای قهرمانی دارد و کارش دشوار است.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: امتیازاتی که تیم‌ها در هفته‌های اول می‌گیرند تاثیر زیادی روی سرنوشت آنها در پایان فصل دارد. استقلال باید از همین هفته‌های اول امتیاز جمع کند چون لیگ هرچه جلوتر برود دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و تیم‌ها یا برای بقا می‌جنگند یا برای کسب سهمیه و قهرمانی به همین دلیل لازم است استقلال از همین هفته‌های ابتدایی امتیاز جمع کند.

مهاجم اسبق سپاهان در ادامه با اشاره به شرایط زردهای دیار زاینده‌رود گفت: به باشگاه سپاهان برای دادن سرمربیگری این تیم به محرم نویدکیا تبریک می‌گویم چون انتخاب شجاعانه‌ای بود. حضور مربیان جوانی مثل نویدکیا و سیدمهدی رحمتی در فوتبال ایران به شرط اینکه خودشان را با علم روز دنیا هماهنگ کنند اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران است. با شناختی که از نویدکیا دارم او می‌تواند در سپاهان موفق شود البته نه اینکه در سال اول قهرمان شود اما حتما نتایج خوبی با سپاهان می‌گیرد. اگر هم نویدکیا نتوانست در سال اول نتایج خوبی بگیرد باشگاه سپاهان باید به او فرصت دهد و حمایتش کند. با این حال من فکر می‌کنم شخصیت محرم به گونه‌ای است که اگر نتیجه نگیرد و احساس کند حضورش به سپاهان آسیب می‌زند خودش استعفا می‌دهد و می‌رود.

هاشمی‌زاده در پایان گفت: سال‌هاست مربیگری در تیم‌های لیگ برتری دست 15، 16 مربی است و هیچ فرد جدیدی وارد این چرخه نمی‌شد. الان با حضور مربیانی مثل رحمتی و نویدکیا وقت آن رسیده که نسل مربیان تغییر کند و کار به جوان‌ها سپرده شود وگرنه فوتبال ایران درجا خواهد زد و پیشرفت نمی‌کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز