دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهم امسال در رقابت‌های لیگ بازی کنم/ اردوی کیش انگیزه‌بخش بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۷:۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۴۶۷۵
می‌خواهم امسال در رقابت‌های لیگ بازی کنم/ اردوی کیش انگیزه‌بخش بود
المپین تیم‌ ملی بوکس گفت: دوست دارم امسال در رقابت‌های لیگ بازی کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دانیال شه‌بخش، عضو تیم‌ ملی بوکس درباره اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی اظهار کرد: فدراسیون ابتدا دو مرحله اردو در تهران برگزار کرد و در ادامه آخرین مرحله اردوی ما به مدت دو هفته در ماه جاری در کیش برگزار شد. اردوی کیش یک اردوی متنوعی بود اکثر ملی‌پوشان که در انتخابی گزینش شده بودند حضور داشتند. در این اردو بیشتر آمادگی جسمانی بازیکن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت که به نظرم از نظر شرایط بدنی رضایت بخش بودیم.

او اضافه کرد: در پایان اردو هم یک مسابقه درون اردویی برگزار شد که خیلی خوب و موثر بود. مدت‌هاست بخاطر کرونا از هر مسابقه‌ای دور هستیم و این شکل تمرین انرژی خوبی را به تیم تزریق کرد. مرحله جدید اردوها به زودی آغاز خواهد شد البته آقای استکی در تلاش هستند که یک اردوی برون مرزی داشته باشیم و یا در مسابقاتی که در تایلند است شرکت کنیم اما هنوز هیچ یک از این برنامه‌ها قطعی شده نیست. 

بوکسور المپیکی کشور درخصوص رقابت‌های لیگ توضیح داد: امسال پس از مدت‌ها قرار بود لیگ بوکس برگزار شود که از چند تیم هم پیشنهاد‌ مالی خوبی داشتم ولی فعلا کرونا اجازه برگزاری هیچ مسابقه‌ای را به بوکس نمی‌دهد. در این زمینه تصمیم‌گیرنده فدراسیون است و اگر مجوز داده شود دوست دارم در لیگ امسال بازی کنم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز