محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مدافعان خوبی داریم اما دفاع پرسپولیس باید تقویت شود/ تنها یک آرزوی ورزشی دارم!

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۵۲۹۰
مدافعان خوبی داریم اما دفاع پرسپولیس باید تقویت شود/ تنها یک آرزوی ورزشی دارم!
پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد در حال حاضر مهم‌ترین نیاز باشگاه و تیم آرامش است تا مهم‌ترین بازی این سال‌های پرسپولیس با موفقیت سرخ‌ها و ثبت قهرمانی برای این تیم به پایان برسد.

محمد پنجعلی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس تاکید کرد: تا جایی که یادمان می‌آید در این چند ساله تغییرات زیادی را در عرصه مدیریتی باشگاه شاهد بودیم و حالا خیلی مهم است که زمانی برسد تا مدیریت پرسپولیس تداوم و ثبات داشته باشد.

او افزود: تغییرات زیاد در سال‌های قبل لطمات زیادی به باشگاه وارد کرده و به نظرم ثبات مدیریت مهم‌ترین نیاز این روزهای پرسپولیس است. فینال آسیا را در پیش داریم و در چنین شرایطی آرامش مهم‌ترین فاکتور برای موفقیت تیم است.

پنجعلی درخصوص حضور جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس تاکید کرد: سمیعی مدیر کاربلدی است و سابقه کاری و مدیریتی خوبی دارد. همان طور که در لابه‌لای صحبت‌هایم گفتم پرسپولیس در شرایط بسیار حساس و مهمی قرار دارد و الان زمانی است که همه باید حمایت‌مان را از باشگاه را اعلام کنیم. وظیفه همه پیشکسوتان حمایت از مدیران و باشگاه است تا در سایه این حمایت، تلاش بازیکنان و کادر و درایت مدیریت این فینال مهم را بام موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس ادامه داد: در آن سالی که پرسپولیس در جام در جام آسیا قهرمان شد من در تیم بودم و لذت قهرمانی در آسیا را می‌دانم. در حال حاضر تنها آرزوی ورزشی‌ام برای پرسپولیس، قهرمانی در آسیاست که امیدوارم این آرزویم تا کمتر از 2 ماه دیگر برآورده شود.

پنحعلی با اشاره به تساوی پرسپولیس برابر سایپا در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی اول برای همه تیم‌ها یک بازی خاص است و نتیجه آن اصلا نمی‌تواند ملاک سنجش عیار تیم‌ها باشد، ضمن این که پرسپولیس در آن دیدار خوب بازی کرد و حتی بعد از 10 نفره شدن مالک توپ و میدان بود. به هرحال همه دیدند بچه‌ها چند توپ را به تیر زدند و این نشان از این بود که پرسپولیس در این بازی کمی بدشانس بود. در هر صورت تازه شروع بازی‌هاست و باید حداقل 3-4 بازی از آغاز فصل را پشت‌سر گذاشت تا بهتر بتوان در مورد آینده و شرایط تیم‌ها بهتر نظر داد. خیلی تیم ها شروع پرقدرت داشتند اما در ادامه افت کردند.

او تاکید کرد: پرسپولیس برابر ساپیا بد عمل نکرد اما شرایط مشخص کرد که تیم به ترمیم نیاز دارد، این نیاز به خصوص برای خط دفاع لازم و ضروری است. شجاع مهره موثری برای پرسپولیس بود و به اعتقادم از بهترین‌های آسیاست. در حال حاضر پرسپولیس مدافعان خوبی دارد اما باید در دفاع تقویت شویم تا این خط که از جمله مهمترین ارکان موفقیت تیم است در طول فصل لطمه‌ای نخورد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز