مهدی جابری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید از ترس دور باشی تا از موتور سواری لذت ببری/ جز سه بار، در همه مسابقاتم قهرمان کشور شدم

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۵:۵۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۵۳۳۴
باید از ترس دور باشی تا از موتور سواری لذت ببری/ جز سه بار، در همه مسابقاتم قهرمان کشور شدم
قهرمان بلامنازع موتورسواری که همه رکوردها را شکسته در این خصوص توضیحاتی می‌دهد.

مهدی جابری در ابتدا با معرفی خودش به گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: متولد ۱۲ آبان ۱۳۶۴ هستم و ۱۳ سال است در کلاس ۱۰۰۰ سی سی مسابقه می‌دهم و جز سه بار، در مابقی مسابقات قهرمان شدم. 

او در پاسخ به این سوال که چگونه در تمام مسابقات قهرمان شده؟ ادامه داد: به لطف خدا و تلاش و پشتکار و تیم فنی که دارم و با برنامه‌ریزی‌هایی که برای مسابقات در نظر می‌گیریم خدا کمک می‌کند و همیشه اول می شوم. 

این موتورسوار درخصوص مسابقات برون مرزی عنوان کرد: در مسابقات آسیایی مقام های دومی و چهارمی دارم، من به‌طور شخصی در دبی هم مسابقه دادم و در تمرینی که داشتیم بهترین تایم‌شان را زدم.

او درخصوص اینکه چرا بی‌مهابا و نترس مسابقه می‌دهد؟ گفت: نه اینگونه نیست، به هر حال هر کسی ترس دارد ولی من چون به این ورزش به شدت علاقه‌مند هستم و آدرنالین من را بالا می‌برد کمی ترس را از من دور می‌کند ولی باید از ترس هم دور باشی تا بتوانی به نحو احسن از آن مسابقه لذت ببری و نتیجه کامل را بگیری.

جابری که رکورد سرعت ایران را شکسته در این باره افزود: بله در پیست من ۲۷۶ کیلومتر سرعت در ۴۰۰ متر دارم و رکورد را زدم. رکورد قهرمانی‌های کل کلاس ۱۰۰۰ سی سی را به جز سه مسابقه که یک‌بار زمین خوردم، یکبار هم موتورم خراب شد و پنجم شدم ولی ادامه دادم و قهرمان سال شدم و در یک مسابقه هم نفر دوم شدم، زدم. از این طرف در پیست درگ با موتور ۳۳۰ کیلومتر رکورد سرعت دارم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز