آخرین فرصت‌ها برای تقویت برای فصل جاری؛

۷ روز سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۵۸۳۶
۷ روز سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس
پرسپولیس هفته و روزهای پرالتهابی را پیش روی خود می‌بیند و کادر فنی این تیم امیدوار است در این هفته اتفاقات خوبی رخ داده و برنامه‌هایی که در نظر دارد به اجرا درآید.

به گزارش برنا؛ در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتری برای انجام خرید زمستانی یک هفته دیگر به پایان می‌رسد، پرسپولیس برای تکمیل نیازهایش برای فصل جاری زمان زیادی ندارد.

اگرچه نمایش تیم‌ها در بازی اول نمی‌تواند ملاک خوبی برای نیاز آنها باشد اما در بازی با سایپا خلا حضور مهاجم شش‌دانگ در پرسپولیس به چشم آمد. درحالی که شاید بتوان گفت امید چندانی به بخشش عیسی آل‌کثیر وجود ندارد، حضور یک مهاجم در پرسپولیس کاملا ضروری به نظر می‌رسد. این در حالی است که در دفاع میانی اگرچه حضور سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج مطمئنی را برای پرسپولیس تشکیل می‌دهد اما محرومیت و مصدومیت احتمالی این دو می‌تواند در طول فصل نگران کننده باشد، ضمن این که در حال حاضر سعید آقایی تنها مدافع چپ تخصصی پرسپولیس محسوب می‌شود که کادر فنی باید به فکر یار جایگزین برای او نیز باشد.

این روزها در رسانه‌ها نام‌ها و نفرات زیادی برای حضور در پرسپولیس به گوش می‌رسد که البته برخی از آنها از سوی کادر فنی و همین طور مسئولان باشگاه مورد تائید نیست. در این میان شمارش معکوس برای مسئولان پرسپولیس آغاز شده تا بتوانند نیازهای فنی مورد نظر مربیان را برآورده کنند تا مدافع 4 قهرمانی متوالی لیگ برتر بتواند فصل جاری را با قدرت ادامه دهد. این 7 روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روزهای مهمی است که می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت پرسپولیس در این فصل فوتبالی داشته باشد. 2/5

نظر شما