مجید میررحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیر و کمان یک رشته دیر بازده است/ اردوی خوبی در سایت آزادی داشتیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۶۱۸۵
تیر و کمان یک رشته دیر بازده است/ اردوی خوبی در سایت آزادی داشتیم
سرمربی تیراندازی با کمان در بخش ریکرو می‌گوید روند پیشرفت ملی پوشان ذره‌ذره صورت می‌گیرد زیرا این رشته دیربازده است.

مجید میررحیمی، سرمربی تیم ملی ریکرو تیر و کمان، در خصوص شرایط اردوی تاین تیم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی را در رشته ریکرو برگزار کرده‌ایم. تعداد نفراتی که در حال تمرین هستند در هر رشته پنج نفر است. اردو در سایت آزادی برگزار می‌شود و از لحاظ آب و هوایی شرایط خوب داریم و توانستیم تمرینات خوبی را برگزار کنیم. تقریبا اهدافی که در این اردو داشتیم را به سرانجام رساندیم و بچه‌ها توانستند از نظر تکنیکی یک مقدار بهتر از اردوهای قبلی باشند.

او در خصوص برنامه اردوها تا آخر سال ادامه داد: پیش‌بینی شده اردوی بعدی یکم تا چهاردهم آذرماه در جزیره قشم باشد اما با توجه به شرایط و‌ همه‌گیری ویروس کرونا این اردو را در محلی که در نظر گرفتیم برگزار کنیم. اگر امکانش نباشد باز در سایت آزادی برگزار می‌کنیم چون تمرینات به صورت ایزوله است و بچه‌ها ورود و خروج ندارند و تا جایی که توانستیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم. خدا را شکر تا به الان مبتلا به ویروس کرونا نداشتیم.

میر رحیمی در پایان در خصوص شرایط ملی پوشان افزود: کم کم باید روند پیشرفت ما صورت بگیرد، تیر و کمان یک رشته دیر بازده است و باید تمرینات مداوم و مستمر انجام شود تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شویم ما برنامه‌ریزی‌های مان را کرده‌ایم. بعد از وقفه‌ای که افتاد داریم طبق برنامه پیش می‌رویم و بچه‌ها دارند تمام تلاش‌شان را می‌کنند که به اوج آمادگی نزدیک شوند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز