هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان؛

سپاهان به‌دنبال تصاحب صدر جدول در غیاب سیرجانی‌ها

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۶۳۸۰
سپاهان به‌دنبال تصاحب صدر جدول در غیاب سیرجانی‌ها
هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان، فردا (پنج‌شنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان در روز استراحت فولاد سیرجان، در اندیشه شکست پیکان و کسب صدر جدول این رقابت‌هاست.

به گزارش برنا، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز پنج‌شنبه با شش دیدار در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در حساس‌ترین بازی هفته، تیم فولاد مبارکه سپاهان در سالن فدراسیون، میزبان پیکان تهران خواهد بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که نماینده اصفهان به دنبال صعود به صدر جدول و پرافتخارترین تیم لیگ برتری والیبال، به دنبال بهبود جایگاه نامناسبش در جدول است.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد سپاهان به دنبال آن هستند که از فرصت استراحت فولاد سیرجان رقیب سرسخت خود در هفته دهم لیگ، نهایت استفاده را ببرند. سپاهانی‌ها می‌توانند با با برد در بازی فردا، به طور موقت هم که شده، سیرجانی‌ها را از صدر جدول به زیر بکشند و خودشان صدرنشین جدول رده‌‌بندی شوند.

در طرف مقابل تیم پیکان که در هفته نهم به فولاد سیرجان صدرنشین باخت، اصلا قصد ندارد در این هفته دومین ناکامی را هم مقابل تیم دوم جدول یعنی فولاد مبارکه سپاهان تجربه کند. هرچند که رسیدن به این هدف، برای پیکانی که فعلا با ۲ برد، ۶ باخت و ۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده، کار بسیار سختی است.

تقابل سایپا تهران و شهداب یزد هم از رقابت‌های جذاب هفته دهم خواهد بود. شاگردان مصطفی کارخانه بعد از برد آذرباتری ارومیه در یک نبرد ۴ سته در هفته دهم و واگذاری یک ست به این تیم قعرنشین، موفق شدند جایگاه خود را در رتبه سوم جدول تثبیت کنند. خودروسازان نارنجی‌پوش حالا برای حفظ این جایگاه، کار آسانی مقابل یزدی‌های با انگیزه در پیش ندارند. به‌خصوص این که شهداب یزد در بازی هفته نهم، یک ست برده برابر فولاد مبارکه سپاهان به نام خود ثبت کرد و حالا این امید در بازیکنان این تیم زنده شده که توانایی شکست دادن تیم‌های بزرگ را دارند. با این حساب، تقابل تیم‌های سوم (سایپا) و هفتم جدول (شهداب یزد) در این هفته قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود.

شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه، در هفته دهم میزبان راه‌یاب ملل کردستان خواهند بود. به نظر نمی‌رسد که نماینده ارومیه کار سختی برابر راه‌یاب ملل کردستان تیم حاضر در انتهای جدول رده‌بندی داشته باشد.

تیم‌های فولاد سیرجان و آذرباتری ارومیه، در هفته دهم لیگ برتر مردان استراحت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز