حامد شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هیچ بازیکنی نیست که دوست نداشته باشد گل بزند/ شناخت خوبی از تراکتور داریم

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۵:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۶۴۴۸
هیچ بازیکنی نیست که دوست نداشته باشد گل بزند/ شناخت خوبی از تراکتور داریم
کاپیتان نساجی مازندران اعتقاد دارد فعلا اول فصل است و زود است در مورد صدرنشینی صحبت کرد اما ما تلاش می‌کنیم روند خوبی داشته باشیم.

کاپیتان نساجی مازندران موفق شد برای تیمش در هفته اول لیگ گلزنی کند و در خط دفاع و حمله خوب ظاهر شود.

حامد شیری در خصوص پیروزی نساجی مازندران مقابل آلومینیوم اراک به گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: هفته اول مسابقات تیم‌ها کیفیت لازم را نداشتند و آن چیزی نبودند که هواداران انتظار دارند. سعی کردیم برنده بیرون بیائیم و بعد از گل اول شرایط بهتر شود و در نیمه دوم هم بازی را کنترل کردیم و زمانی که حریف 10 نفره شد از فرصت‌ها استفاده کردیم و دو گل دیگر به ثمر رساندیم.

او در خصوص گلزنی ادامه داد: معمولاً در ضربات ایستگاهی اضافه می‌شوم و این فرصت به وجود آمده که بتوانم گل بزنم و به تیمم کمک کنم.

این بازیکن که هم به خط حمله و هم به خط دفاع کمک می‌کند در این باره عنوان کرد: در هر حال کار دفاعی وظیفه اصلی خودم است و اگر با تمرکز بازیکن بالا باشد در بخش‌های دیگر می‌تواند کمک کند. اگر شرایط بدنی مناسب باشد می‌توانید به همه خطوط کمک کنید، امیدوارم این روند را حفظ کنم، هیچ بازیکنی نیست که دوست نداشته باشد گل بزند، هر وقت به خط حمله اضافه شدم در ضربات ایستگاهی سعی کردم با تمرکز بالا از این فرصت استفاده کنم و گل بزنم.

این بازیکن در خصوص صدرنشینی نساجی مازندران در پایان هفته اول گفت: هفته اول مسابقات بود و بحث در مورد این مسائل زود است. بازی‌های سخت‌مان باقی مانده باید تلاش کنیم و به هماهنگی بیشتری برسیم و نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته بگیریم امیدوارم بتوانیم شرایط خوب خود را حفظ کنیم.

او در خصوص بازی با تراکتور در هفته دوم مسابقات لیگ برتر ادامه کرد: از زمانی که علیرضا منصوریان به تراکتور آمد این تیم نظم خاصی گرفته و اکثر بازیکنان قبلی‌اش را حفظ کرده، شناخت خوبی از تراکتور داریم و ۱۰ روز فرصت داریم خوب تمرین کنیم و بتوانیم در اولین بازی داخل خونه نتیجه خوبی بگیریم.

شیری در پایان در خصوص اینکه نساجی مازندران به نوعی تیم دوم سایپا محسوب می‌شود زیرا خیلی از بازیکنان سابق نارنجی‌پوشان از جمله خودش در این تیم حضور دارند افزود: مربی بر حسب نیاز بازیکن می‌گیرد، چند بازیکن گذشته سایپا به تیم ما آمدند که بازیکنان با تجربه و خوبی هستند و می‌توانند کمک کنند. هر چه بار فنی و تجربی تیم بالاتر باشد کیفیت مسابقات بهتر می‌شود، امیدوارم چه بچه‌هایی که از سایپا آمدند و چه کسانی که از تیم‌های دیگر به ما اضافه شدند بتوانند کیفیت خوبی ارائه دهند و آخر فصل نتایج خیلی خوبی گرفته باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز