ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید به سرمربی تیم ملی اعتماد کنیم/ اسکوچیچ برای همه نفرات دعوت شده برنامه دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۶۸۹۶
باید به سرمربی تیم ملی اعتماد کنیم/ اسکوچیچ برای همه نفرات دعوت شده برنامه دارد
کارشناس فوتبال ایران گفت: در بازی با بوسنی کاملا مشخص بود که اسکوچیچ برای همه نفرات دعوت شده برنامه دارد و انصافا هم بازیکنان اصلی و هم تعویضی‌ها عملکرد خوبی داشتند.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص پیروزی تیم ملی مقابل بوسنی در دیدار دوستانه اظهار داشت: برگزاری بازی های دوستانه مقابل تیم های قدرتمند می تواند تیم ملی را به بهترین شکل ممکن برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده کند. اگرچه بوسنی برخی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت اما تیم ما هم تقریبا همین وضعیت را داشت. با این حال بوسنی محک خوبی برای تیم ملی ایران بود و بچه ها توانستند فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارند. ایران در این دیدار در فاز دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت و بچه ها هیچ موقعیتی به حریف ندادند. کاملا واضح است که اسکوچیچ در وهله اول از شاگردانش گل نخوردن را می خواهد و بعد از آن گلزنی که این سیستم قبلا هم برای تیم ملی نتیجه داده است.

او با اشاره به انتقاداتی که از لیست تیم ملی مطرح شده، افزود: پیش از این هم تاکید کرده بودم که باید به سلیقه و انتخاب سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. برای ما مهم این است که تیم ملی کشورمان نتیجه بگیرد. در بازی با بوسنی کاملا مشخص بود که اسکوچیچ برای همه نفرات دعوت شده برنامه دارد و انصافا هم بازیکنان اصلی و هم تعویضی ها عملکرد خوبی داشتند. شخصا به همه انتخاب های سرمربی تیم ملی احترام می گذارم و معتقدم تا زمانی که تیم ملی نتیجه می گیرد نباید در کار سرمربی دخالت کرد و برای هم انتخابی او را سوال و جواب کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: بحث تغییرات در تیم ملی یکی از مسایل مهم روز فوتبال است. در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتکای چندانی به لژیونرها نکرده و بیشترین تمرکزش روی استفاده از بازیکنان داخلی است. این اتفاق خوشحال کننده است اما ما نباید از بازیکنان بزرگ فوتبال مان غافل شویم. لژیونرهایی مثل جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون از سرمایه های فوتبال ایران هستند. آنها علاوه بر اینکه قابلیت های فنی زیادی دارند در میادین مهم بین المللی هم حضور داشته اند و تجربه شان به کار تیم ملی می آید. به اعتقاد من حضور این نفرات در بازی های دشوار و حساسی که پیش رو داریم به کمک تیم ملی می آید و حتما خود اسکوچیچ هم به این مساله واقف است و در اردوهای بعدی از این نفرات استفاده می کند. ما کمتر از 5 ماه تا شروع مسابقات مقدماتی فرصت داریم و باید تیمی آماده و هماهنگ را روانه این بازی ها کنیم تا مبادا کارمان برای صعود به اما و اگر بکشد.

قاسمپور در پایان گفت: اسکوچیچ بهتر از هر کسی می داند که با توجه به پتانسیل فوتبال ایران که شناخت خوبی هم از آن دارد باید چه سیستمی را برای برتری مقابل عراق و بحرین انتخاب کند. با شناختی که از این سرمربی دارم معتقدم می توانیم به او اعتماد کنیم و امیدوارم در نهایت اوضاع به گونه ای پیش برود که صعودمان به خطر نیفتد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز