سیدمحمد قریشی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به خاطر اشتباه داوری پیروزی را با تساوی عوض کردیم/ پیروزی در دربی دوستانه به ما روحیه داد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۶:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۶۹۷۱
به خاطر اشتباه داوری پیروزی را با تساوی عوض کردیم/ پیروزی در دربی دوستانه به ما روحیه داد
بازیکن ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید با تیمی که دارند می‌توانند در ادامه راه موفق باشند چه بسا که در بازی اول هم می‌توانستند پیروز شوند.

سیدمحمد قریشی، مدافع مازندرانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، درخصوص کسب تساوی مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به اینکه اولین بازی لیگ بود، هیجان بازیکنان بالا بود و همانطور که دیدید بازی پر برخوردی را شاهد بودیم. باید اعتراف کنم در نیمه اول حریف از ما بهتر بود اما در نیمه مربیان یکسری توصیه‌ها به ما کردند که توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. اگر روی اشتباهات گل نمی‌خوردیم و داور مسابقه به اشتباه برای حریف پنالتی نمی‌گرفت می‌توانستیم بازی اول را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

او درباره صحنه‌ای که داور خطای این بازیکن را روی ساسان انصاری پنالتی اعلام کرد ادامه داد: بعد از بازی همه کارشناسان داوری اعلام کردند آن صحنه پنالتی نبوده و خطا پشت محوطه جریمه رخ داده است. ما واقعا به‌خاطر این اشتباه برد را با تساوی عوض کردیم. الان داریم حسرت می‌خوریم اما فایده‌ای ندارد زیرا گذشته دیگر بر نمی‌گردد. فقط از داوران محترم می‌خواهم تمرکزشان را بالاتر ببرند زیرا تمام عوامل یک مجموعه زحمت می‌کشند که در نهایت پیروزی تیم‌شان را ببینید اما با رخ دادن این مدل اتفاقات تلاش یک مجموعه به هدر می‌رود.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص این‌که این تیم با تغییراتی که داشته آیا می‌تواند در لیگ بیستم روند خوبی را طی کند یا خیر؟ عنوان کرد: از کادر فنی گرفته تا بازیکنان ما دچار تغییرات بودیم اما تیم ما ترکیبی است از بازیکنان جوان و با تجربه، در بازی اول خوب ظاهر شدیم و می‌توانستیم پیروز شویم. امیدوارم در ادامه لیگ با همدلی بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و ذوب‌آهن را به روزهای اوجش بازگردانیم.

قریشی در پایان درخصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل سپاهان در بازی تدارکاتی گفت: ما از تعطیلی لیگ استفاده کردیم  و با سپاهان در یک دربی تدارکاتی دیدار کردیم که در نهایت با برد ما همراه شد. درست است که بازی‌های دوستانه و تدارکاتی ملاک نیست اما پیرزوی در آن هم به اندازه خود به ما روحیه می‌دهد و امیدواریم این برد را در بازی‌های لیگ تکرار کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز