بهنام برزای در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیرخان گفت می‌توانی در دفاع راحت بازی کنی/ شناخت قلعه‌نویی از سپاهان به ما کمک کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۶:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۶۹۹۵
امیرخان گفت می‌توانی در دفاع راحت بازی کنی/ شناخت قلعه‌نویی از سپاهان به ما کمک کرد
بهنام برزای در بازی با سپاهان به عنوان دفاع راست گل‌گهر به میدان رفت و توانست جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهد.

بهنام برزای، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان، درخصوص پیروزی تیمش با 3 گل مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی سختی مقابل تیم قابل احترام سپاهان داشتیم. درست است که با زدن 3 گل پیروز شدیم اما باید بگویم سپاهان تیمی است که همیشه جزو کاندیداهای قهرمانی بوده ولی با توجه به این که قبل از بازی حریف را آنالیز کرده بودیم و فصل قبل امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود، شناخت خوبی از رقیب خود داشتیم و این مسئله واقعا به ما کمک کرد.

او درباره بازی در پست دفاع راست در این دیدار عنوان کرد: با صلاحدید امیرخان در این پست بازی کردم و با توجه به اینکه او یک مربی با دانش و بزرگ است قطعا بهترین تصمیمات را می‌گیرد. او قبل از بازی به من گفت به راحتی می‌توانی در این پست بازی کنی که خدا را شکر همین‌طور هم شد و من علاوه بر انجام وظایف دفاعی، توانستم پاس گل داده و جواب اعتماد آقای قلعه‌نویی را بدهم. امیدوارم در بازی‌های بعد در هر پستی که بازی کردم بتوانم مفید واقع شوم.

برزای درخصوص بازی بعدی مقابل صنعت مس رفسنجان افزود: مس تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده و انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن خود دارد. آن‌ها به دنبال جبران شکست بازی قبلی هستند و ما هم به دنبال این هستیم که نشان دهیم برد بازی قبلی ما بر حسب اتفاق نبوده است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز