فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انگیزه بالایی را در تیم ملی دیدم/ اسکوچیچ تیم را به خوبی شارژ و رهبری کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۷۶۵۰
پیشکسوت فوتبال ایران عملکرد تیم ملی برابر بوسنی را مثبت ارزیابی کرد.

فریدون معینی، بازیکن اسبق تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر تیم ملی برابر بوسنی اظهار داشت: تیم ملی توسط اسکوچیچ خوب شارژ و رهبری شد و عملکرد تیم ملی در این دیدار امیدوار کننده بود.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر تغییراتی که در ترکیب تیم ملی ایجاد شده است، افزود: نفرات جدید و نیروهای جوانی که به تازگی به تیم ملی اضافه شده‌اند همگی از انگیزه زیادی برخوردار بودند و در غیاب برخی ستاره‌های اصلی در این بازی خلایی در تیم ملی در پست‌های حساس و کلیدی احساس نشد. به عنوان مثال اگر در این دیدار مهاجمانی چون مهدی طارمی و سردار آزمون حضور نداشتند اما با حضور چهره‌هایی مثل کاوه رضایی، مهدی قایدی و... در امر گلزنی مشکل نداشتیم. 

معینی تصریح کرد: در این دیدار هم عملکرد تیم راضی کننده و هم نتیجه نهایی خوب بود. به اعتقاد من حضور نفرات جدید خوب در این اردو نشات گرفته از شرایط خوب لیگ برتر بود و بر این باور هستم لیگ به شرایط خوب تیم ملی کمک زیادی کرده است. 

او در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در تیم ملی حالتی  ایجاد  شده که شاهد کثرت بازیکن خوب هستیم و باشگاه‌ها در تلاش برای ایجاد تغییرات عمده‌ای در شکل کلی بازی‌ها به تبعیت از فوتبال روز دنیا موفق عمل کرده‌اند و ما کمتر می‌بینیم بازیکنان بی‌هدف و بازی مستقیم در تیم‌های باشگاهی خود عمل کنند و در نهایت این موضوع به تیم ملی نیز منتقل می‌شود. 

کارشناس فوتبال تاکید کرد: وقتی لیگ باکیفیتی را برگزار کنیم، خروجی‌اش روی کیفیت تیم ملی هم تاثیر مستقیم می‌گذارد و ما این موضوع را در بازی‌های اخیر تیم ملی به چشم می‌بینیم. 

معینی با ابراز خرسندی نسبت به بالا رفتن انگیزه در تیم ملی گفت: من با تماشای بازی اخیر تیم ملی برابر بوسنی به این موضوع واقف شدم انگیزه‌های خوبی در تیم ملی حکمفرماست و این موضوع می‌تواند در بازی‌های رسمی تکرار شده و در نهایت باعث رشد بیشتر فوتبال ما در عرصه ملی شود.

بازیکن اسبق تیم ملی درخصوص آینده تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی قطر تصریح کرد: در بازی‌های اول نتایج خوبی به ثبت نرسید و به اعتقاد من آن نتایج حق ایران نبود اما در آن دو بازی اتفاقاتی رخ داد که در نهایت با نتایج ناخوشایند برای ایران همراه بود. در هر صورت با توجه به شرایط فعلی تیم ملی و انگیزه‌های متفاوتی که در این تیم حاکم است خیلی امیدوار هستم بتوانیم با قدرت پیروزی‌های خوبی را در بازی‌های باقی‌مانده کسب کرده و به جام جهانی صعودی قدرتمندانه داشته باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز