یونس امامی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال می‌تواند قهرمان شود/ کادر فنی تصمیم بگیرد در کنار تیم‌ ملی خواهم بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۷:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۷۶۶۶
استقلال می‌تواند قهرمان شود/ کادر فنی تصمیم بگیرد در کنار تیم‌ ملی خواهم بود
عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد گفت: استقلال شایستگی قهرمانی در لیگ را دارد.

به گزارش برنا؛ یونس امامی، آزادکار تیم‌ ملی، درباره لغو مسابقات جهانی صربستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات جهانی به دلیل شرایطی که کرونا در موج سوم خود به وجود آورده از سوی اتحادیه جهانی لغو شد اما برگزاری انتخابی تیم‌ ملی بعد از مدت‌ها تعطیلات باعث شد مجددا شور و نشاط به کشتی برگردد. پس از مدت‌ها دوباره اردو‌ها شروع شد و توانستیم تا حدودی عقب افتادگی که از قبل داشتیم، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ آمادگی جسمانی، را جبران کنیم و به یک آمادگی نسبی دست برسیم. 

او اضافه کرد: البته فدراسیون جهانی تصمیم دارد مسابقاتی را به صورت انفرادی تحت عنوان جام‌ جهانی برگزار کند که البته این مورد هم هنوز قطعی نشده اما در حال حاضر فعلا اردوهای تیم‌ ملی تعطیل است و متاسفانه سرمربی‌های هر دو تیم (فرنگی، آزاد) به کرونا مبتلا شدند. به هر صورت الان شرایط حضور در مسابقات بسیار دشوار و خطرآفرین است اما اگر کادر فنی تصمیم داشته باشد که در مسابقات شرکت کنیم در کنار تیم‌ ملی خواهم بود.

عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد در پایان درباره از سرگیری دور برگشت مسابقات لیگ توضیح داد: برگزاری لیگ کار بزرگی بود که فدراسیون کشتی در این شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و دوری کشتی‌گیران از مسابقات انجام داد و برای همه‌ کشتی‌گیران چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی خوب بود. طبق صحبتی که شده بود قرار است از دوم آذر مجددا دور برگشت برگزار شود. امسال در کنار تیم استقلال هستم که خوشبختانه تیم خوبی داریم و شایستگی این را داریم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز