ملایی در دیدار با مدیرکل فرهنگی و امور تربیتی سازمان امور زندان‌ها:

ورزش باید مسیر بازگشت به خانه برای زندانیان را کوتاه‌تر کند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۸۰۳۲
ورزش باید مسیر بازگشت به خانه برای زندانیان را کوتاه‌تر کند
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: باید به سمتی برویم که ورزش برای زندانیان مسیر بازگشت به خانه را کوتاه‌تر کند.

به گزارش برنا، افشین ملایی در آیین عقد تفاهم نامه فی مابین فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان زندان‌های کل کشور ضم: بیان این مطلب عنوان کرد: باید به سمتی برویم که ورزش برای زندانیان مسیر بازگشت به خانه را کوتاه‌تر کند، یعنی هم زندانی و هم زندان بان از این آگاهی و انگیزه برخوردار باشند که اهتمام به امر به ورزش برابر با مدیریت تضاد، کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی است.

ملایی با اشاره به رویکرد بازاریابی اجتماعی فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: نظر به تاکید بازاریابی اجتماعی بر روی نیاز مخاطب، ابتدا باید نیازهای حرکتی گروه هدف را در نظر داشت. بی تردید توسعه ورزش همگانی در بین مددجویان زندان‌های سراسر کشور اثرات قابل توجهی دارد، نظم پذیری، تسهیل فرآیند بازگشت به اجتماع، بهسازی شرایط روانی و کاهش بزه ارمغان توسعه ورزش در بین مددجویان سراسر کشور است.

او در خاتمه گفت: این تفاهم نامه گامی مثبت و برگ برنده‌ای نظام جمهوری اسلامی در محیط بین الملل است‌، مگر چند نهاد ورزشی در سراسر دنیا وجود دارد که در پی توسعه ورزش زندانیان خود است. ان‌شاءالله به همت سازمان توسعه فعالیت بدنی تا یک ماه آینده برنامه چهار سیستم اصلی مدنظر بازاریابی اجتماعی تدوین و پیاده سازی خواهد شد.

افشین ملایی رئیس این فدراسیون صبح امروز یکشنبه با حضور در سازمان زندان‌ها تفاهم نامه همکاری را با حجت الاسلام علی تهاجمی مدیرکل فرهنگی و امور تربیتی سازمان امور زندان‌ها امضا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز