سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

زدن ۶گل به استقلال لذت‌بخش نبود/ الان وقت انتقاد کردن از پرسپولیس نیست/ حتی با بخشش آل‌کثیر بازهم مهاجم می‌خواهیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۶:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۸۱۵۷
زدن ۶گل به استقلال لذت‌بخش نبود/ الان وقت انتقاد کردن از پرسپولیس نیست/ حتی با بخشش آل‌کثیر بازهم مهاجم می‌خواهیم
پیشکسوت پرسپولیس امیدوار است شرایط این تیم مثبت پیش برود و بعد از سال‌های طولانی یک تیم از ایران بتواند قهرمان آسیا شود.

سهراب انتظاری، مهاجم مازندرانی اسبق پرسپولیس که در بازی بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس 6 گل به آبی‌ها زد، در این خصوص به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما جنبه دوستانه این بازی‌ها را در نظر می‌گیریم. نیت ما این بود که به احترام  سردار تهرانی مقدم بازی کنیم. درست است که همیشه گلزنی پرسپولیسی‌ به استقلال و برعکس حساسیت‌هایی وجود دارد اما  این طوری نیست که من بگویم لذت‌بخش بوده یا هر چیز دیگری، ما پیشکسوتان فقط دور هم جمع شدیم. تقریبا 300 نفر تماشاگر هم حضور داشتند و آن‌ها بیشتر لذت بردند تا ما. یک حس ناسیونالیستی برای هواداران وجود داشت اما بین ما بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس رابطه دوستانه بود و برای همین جذابیت چندانی نداشت که 6گل زدم.

او درباره مشکل گلزنی پرسپولیس که یکی از دلایل آن غیبت عیسی آل‌کثیر است، ادامه داد: باید کمی زمان بگذرد تا ببینیم شرایط تیم‌مان به چه شکل است. قطعا در پست مهاجم احساس کمبود می‌شود. ما در این خط مهدی عبدی و وحید امیری را داریم. فکر می‌کنم در ادامه راه به خاطر خط حمله، برای پرسپولیس چالش ایجاد شود. طبیعتا باید گزینه خوبی برای خط حمله پیدا کنند. حتی اگر آل‌کثیر بخشیده شود این تیم بازهم نیاز به یک مهاجم دارد. سخت است با همین روند در سه جبهه و در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درخصوص وحید امیری عنوان کرد: باید این موضوع را در نظر بگیریم که سن وحید امیری بالاست و او علاوه بر پرسپولیس برای تیم ملی هم بازی می‌کند. اگر قرار باشد تا پایان فصل بخواهند روی امیری حساب کنند نمی‌شود زیرا باید هرچند بازی یکبار به خاطر اینکه توانش حفظ شود به او استراحت داد. بعید است امیری مثل یک بازیکن 25 ساله انرژی داشته باشد. بنابراین قطعا احتیاج به یک مهاجم داریم آن هم نه مهاجمی که فقط لیست را پر کند بلکه یک بازیکن خوب.

انتظاری درباره انتقادهایی که به جذب آرمان رمضانی می‌شود گفت: من بازی‌های او را در سایپا دیدم و بازیکن قابلی است. طبیعتا بازی کردن در سایپا و پرسپولیس تفاوت‌هایی با هم دارد. آمدن آرمان رمضانی به پرسپولیس با بازی‌های آسیایی مصادف شد و کمی این بازیکن را شوکه کرد. به هرحال او هم بازیکن جوانی است و باید کمی فرصت داد تا خودش را پیدا کند و او توانایی‌اش را دارد. درست است که رمضانی انتظارات را خیلی برآورده نکرد اما باید به این بازیکن حق داد. هواداران درمورد او کمی صبور باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان بهترین مربی غرب آسیا نیز عنوان کرد: یحیی قابلیتش را داشت و این موضوع افتخاری برای ما پرسپولیسی‌هاست. این قضیه که یک جوان ایرانی چنین جایگاهی را به دست آورده برای فوتبال ما خیلی خوب است و به نوبه خودم تبریک می‌گویم. امیدوارم این بهترین شدن‌ها همراه باشد با قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا.

او درخصوص اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود یا خیر گفت: شرایط سختی وجود دارد. با شرایطی که پرسپولیس پیش‌رو دارد کمی سخت است اما ما فرصت داریم. من فکر می‌کنم مدیرعامل جدید می‌تواند کمک کند. از مربی تا تدارکات باشگاه گرفته همه فکر می‌کنند که پرسپولیس در چه وضعی است در حالی که کارهای مهم‌تر از این وجود دارد. منظورم این است که همه نگران کارهای اجرایی هستند. امیدوارم پرسپولیس با آقای سمیعی روند رو به رشدی داشته باشد. الان باید مشکلات سرمربی و بازیکنان توسط مدیرعامل حل شود. بازیکن چیزی نمی‌خواهد جز اینکه پولش سر وقت پرداخت شود، این قضیه باعث می‌شود بازیکن با دل خوش سر تمرین برود و مربی هم خیالش راحت باشد. امیدوارم پرسپولیس بتواند شرایط مثبتی داشته باشد و این را بگویم که آقای شکوری هم از جنس فوتبال است.

انتظاری در پایان افزود: سال‌هاست هیچ نماینده‌ای از ایران قهرمانی آسیا را به دست نیاورده و فکر می‌کنم آخرین‌بار پاس بود که قهرمان شد. امیدوارم این‌بار به هر نحوی شده نماینده ما در آسیا قهرمان شود. حیف است وقتی شاگردان یحیی تا اینجا آمده‌اند قهرمان نشوند. فکر می‌کنم حسنی که وجود دارد این است که فینال تک بازی است و چون تماشاگر وجود ندارد استرسی هم روی بازیکنان نیست و از غیرت بازیکنان ایرانی‌ها بر می‌آید که قهرمان شوند. از پیشکسوتان تقاضا دارم کنار پرسپولیس باشند زیرا الان وقت انتقاد کردن نیست، اجازه دهند پرسپولیس فینال آسیا را پشت سر بگذارد و بعد اگر خواستند انتقاد کنند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز