شیما صفایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رسیدن و درخشیدن در المپیک کار آسانی نیست/ امیدوارم امسال هم در لیگ روی سکو باشیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۸۲۷۸
رسیدن و درخشیدن در المپیک کار آسانی نیست/ امیدوارم امسال هم در لیگ روی سکو باشیم
عضو تیم‌ ملی تنیس روی میز بانوان گفت: رسیدن و درخشیدن در المپیک کار آسانی نیست.

به گزارش برنا؛ شیما صفایی، عضو تیم‌ ملی تنیس روی میز درباره شکل تمریناتش در روزهای کرونایی اظهار کرد: فعلا که اردوهای تیم‌ ملی تعطیل است و فدراسیون هنوز تاریخ مشخصی را به ما اعلام نکرده است. اما کادر فنی نظارت کامل را دارد و برنامه‌های تمرینی را به ملی‌پوشان می‌دهند و تقریبا از طریق فضای مجازی همه موارد را تحت کنترل دارند. در این مدت انفرادی تمرین کردم ابتدا که همه جا بسته بود در پارکینگ خانه تمرین می‌کردم اما الان سالن‌های ورزشی باز هستند و می‌توانم در شرایط ایده‌آل‌تری تمریناتم را پیگیری کنم.

او اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک‌ترین مسابقات ما رقابت‌های لیگ است که از آذرماه پیگیری خواهد شد. امسال هم با شهر بابک قرارداد دارم.‌ شهر بابک در دو سال حضورش در لیگ برتر مقتدرانه روی سکو بود و امسال هم همین هدف را دنبال خواهیم کرد. قطعا برگزاری لیگ در این شرایطی که فعلا هیج رویداد بین‌المللی نداریم می‌تواند در حفظ آمادگی جسمی و روحی بازیکنان موثر باشد.

صفایی در پایان درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم هر دو سهمیه را به دست بیاوریم. در این شرایط هم که المپیک به تعویق افتاد به شخصه برای من خیلی خوب شد چون توانستم به خوبی بدنسازی کنم و تمرینات اختصاصی خودم را پیگیری کنم اما واقعا رسیدن و درخشیدن در المپیک کار آسانی نیست ولی من همچنان برای تحقق اهدافم تلاش خواهم کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز