احمد مددی:

آقایی باید به قراردادش پایبند باشد/ جوانان جدید استقلال توانایی‌های زیادی دارند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۸۶۴۴
آقایی باید به قراردادش پایبند باشد/ جوانان جدید استقلال توانایی‌های زیادی دارند
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران گفت: سجاد آقایی بازیکن شایسته تیم استقلال با باشگاه قرارداد دارد.

به گزارش برنا، احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره علت جدایی شاهین طاهرخانی از جمع آبی‌های پایتخت گفت: شاهین طاهرخانی با نامه عدم نیاز سرمربی تیم به ایشان به واسطه ترافیک امسال استقلال در خط دفاعی، از تیم جدا شد که برای ایشان در ادامه زندگی حرفه‌ای خویش آرزوی موفقیت دارم. 

او درباره سجاد آقایی هم گفت: سجاد آقایی بازیکن شایسته تیم استقلال با باشگاه قرارداد دارد. با او جلسه‌ای برگزار کرده و در جلسه هم گفتیم که با قدرت در تمرینات شرکت کند و خودش را  به کادر فنی ثابت کند تا با او درباره تمدید قرارداد دوباره صحبت کنیم. طبیعتا وی باید به قراردادی که میان ایشان و باشگاه وجود دارد، متعهد باشد. 

سرپرست باشگاه استقلال افزود: متاسفانه در فضای مجازی بحث های نادرستی مطرح شده که استقلال بازیکنان جوانش را دارد به راحتی از دست می‌دهد که این موضوع عاری از واقعیت است. استقلال در فصل جاری بازیکنان بسیار مستعد و آتیه داری در رده‌های مختلف سنی جوانان، امید، زیر ٢١ سال و ٢٣ سال و با قرارداد بلند مدت جذب کرده‌ و چند بازیکن هم از فصول گذشته در این رده سنی داریم که فوق العاده قدرتمند هستند و بی تردید هواداران عزیز نام آن‌ها را در آینده بیشتر خواهند شنید. این بازیکنان آنقدر خوب هستند که نظر سرمربی تیم را جلب کرده و اکنون در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کنند. هدف باشگاه ایجاد زنجیره اتصال و پرورش استعدادها از تیم‌های پایه تا تیم بزرگسالان است و به همین منظور آقای آرش برهانی همزمان در تیم امید و بزرگسالان مشغول به کار و تلاش هستند. 

او ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته بازیکنانی به استقلال آمده‌اند که حتی یک دقیقه هم در تیم بزرگسالان بازی نکرده‌اند و حتی برخی از آن‌ها فوتبالشان تمام شده و به دنبال سرنوشت دیگری رفته‌اند ولی به اعتقاد کادر فنی، بازیکنان فعلی جوان جذب شده توانایی بازی در تیم بزرگسالان را دارند و شاهد هستید  این بازیکنان در کنار تیم بزرگسال در حال تمرین و اثبات عملکرد خود هستند.

مددی در خصوص زمین تمرین جدید جهت تمرینات تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با مجموعه‌های آرارات، تهرانسر (زمین شرکت ملی نفت) و پژوهشگاه صنعت نفت مکاتبه و پیگیری کرده‌ایم و جناب آقای مظلومی، سرپرست محترم تیم ماموریت یافته در این خصوص اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

نظر شما