حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید از این مدیران پرسپولیس حمایت شود/ بازیکنی که مورد تائید گل‌محمدی و برانکو باشد، حتما عالی است/ ما در هر صورت قهرمان آسیا هستیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۳:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۸۸۴۰
باید از این مدیران پرسپولیس حمایت شود/ بازیکنی که مورد تائید گل‌محمدی و برانکو باشد، حتما عالی است/ ما در هر صورت قهرمان آسیا هستیم
پیشکسوت پرسپولیس برای باور است که این تیم با شایستگی به فینال رسید و باید با وطن فروشانی که النصری‌ها را برای شکایت از باشگاه تحریک کردند، به شدت برخورد شود.

حسین کلانی، بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پایان پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با همت و درایت مدیریت و تلاش تیم حقوقی باشگاه این موضوع پایان خوشی داشت تا تیم و باشگاه بدون استرس ناشی از این پرونده به فکر موفقیت در فینال باشد اما صحبت اصلی من این است که با عواملی که از داخل برای کمک به عربستانی‌ها از هیچ‌کاری فروگذاری نکردند، باید به شدت برخورد شود. این مسئله یک موضوع ملی است و با کسانی که با گزارش به بیگانه‌ها به منافع خود برسد و وطن فروشی کنند؛ باید به شدت برخورد شود. این افراد خائن هستند و نباید از حرکت زشت آنها به راحتی گذشت.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: من خیلی خوشحالم ماهیت این افراد مشخص شد و تیرشان به سنگ خورد. پرسپولیس با شایستگی به فینال رسید و متاسفانه باید بگویم این افراد آگاهانه قصد ضربه به پرسپولیس را داشتند؛ این‌گونه افراد برای جامعه مضر هستند.

کلانی با اشاره به نقش و تلاش جعفر سمیعی و  مدیریت جدید باشگاه در حل این مشکل گفت: کسانی که به عنوان مدیر برای پرسپولیس انتخاب می‌شوند برای کمک به حل مشکلات این مسئولیت را برعهده می‌گیرند. ممکن است در بدو حضورشان اطلاعات قبلی کافی نداشته باشد اما نباید در این مورد زود قضاوت شود. مدیران پرسپولیس جوان که یکی از آنها بازیکن پرسپولیس هم بوده نشان دادند می‌توانند در مسیر کمک به این باشگاه قدم‌های خوبی را بردارند. در این مسیر هواداران و پیشکسوتان باید از مدیران حمایت کنند.  همه باید صبر و تحمل‌مان را بالا ببریم و بدین ترتیب به مدیریت باشگاه برای حل مشکلات کمک کنیم. الان از چه موضوعاتی باید انتقاد کنیم؟ اداره هر نهاد و هر باشگاهی نیازمند زمان است و همه ما باید زمان  کافی را به مدیران باشگاه بدهیم و قضاوت عجولانه‌ای نداشته باشیم.  

او تصریح کرد: مدیریت در باشگاهی مثل پرسپولیس سخت است؛ خم رنگرزی نیست. از هواداران خواهش می‌کنم تامل بیشتری داشته باشند. ما در حال حاضر در  شرایط بدی قرار گرفته‌ایم و یک‌سری وطن فروش برای منافع خودشان علیه پرسپولیس توطئه می‌کنند. این مسائل را در شرایط بحرانی زحمات مدیران را بیشتر کرد اما خوشبختانه مشکل بزرگی حل شد تیم و باشگاه با آرامش کار خود را دنبال کنند.

کلانی افزود: خواهش می‌کنم هواداران و پیشکسوتان حمایت و تحمل بیشتری را به خرج داده و به باشگاه فرصت بدهد. ما در هر شکل قهرمان آسیا هستیم؛ این تیم آنقدر انگیزه دارد که هرچقدر فشار بیاورند با گذشت بازیکنان و فداکاری کادرفنی و درایت مدیران می‌توانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.

کلانی درخصوص انتقال محمدمهدی مهدی‌خانی به پرسپولیس گفت: سرمایه‌گذاری روی جوانانی مستعد می‌تواند در بلندمدت هم به سود پرسپولیس باشد. بازیکنی که مورد تائید کادر فنی پرسپولیس باشد، به‌طور قطع انتخاب خوبی خواهد بود. من شناخت چندانی از این بازیکن ندارم اما اگر  مورد تائید گل‌محمدی است قطعا بازیکن شایسته‌ای است، ضمن اینکه شنیده‌ام در سال‌های قبل هم برانکو روی جذب او برای پرسپولیس نظر مثبت داشته پس حتما گزینه‌ای عالی برای پرسپولیس خواهد بود. 3/5

نظر شما