مشکل بازیکن آبی‌پوش؛ مرادی دانشجو اخراجی است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۸۸۶۱
مشکل بازیکن آبی‌پوش؛ مرادی دانشجو اخراجی است
به نظر می‌رسد مشکل جدیدی برای کادر فنی استقلال ایجاد شده و زکریا مرادی به دلیل اخراج از دانشگاه نمی‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

به گزارش برنا؛ زکریا مرادی عصر امروز مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها انجام داد مبنی بر اینکه یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات باشگاه به من گفته‌اند باید مشکل نظام وظیفه‌ام را حل کنم و با ادبیاتی تند سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال را مورد نقد قرار داد.

بر همین اساس خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا پیگیر این ماجرا شد تا ببیند باشگاه چه زمانی به بازیکنان اطلاع داد که مدارک ثبت قراردادشان ناقص است.

بر همین اساس پیگیری‌ها نشان می‌دهد مدیران باشگاه استقلال از ۲۳ مهرماه به بازیکنان اطلاع دادند مدارک خود را کامل کنند ولی با این وجود جدا از اینکه زکریا مرادی، علیرضا داجلیری و علیرضا خدابخشی تا به امروز مدارک خود را تکمیل نکردند، مشخص شد زکریا مرادی از دانشگاه اخراج شده و نمی‌تواند معافیت تحصیلی بگیرد.

این در حالی است که شاید اگر خبر اخراج مرادی از دانشگاه زودتر به باشگاه اعلام می‌شد، شاید مدیران باشگاه می‌توانستند کاری برایش کنند و حداقل برای یک فصل اجازه حضور او در استقلال را از نظام وظیفه بگیرند.

حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز