علی پاکدامن در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

چه بخواهیم چه نخواهیم از شرایط آرمانی دور شدیم/ مردم اصول بهداشتی را خیلی جدی بگیرند

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۷:۲۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۹۳۱۳
چه بخواهیم چه نخواهیم از شرایط آرمانی دور شدیم/ مردم اصول بهداشتی را خیلی جدی بگیرند
ملی‌پوش شمشیربازی می‌گوید شرایط کرونایی برای همه یکسان است و تلاش می‌کنند به شرایط آرمانی برگردند.

علی پاکدامن درخصوص شرایط شمشیربازی و لغو شدن اردویشان به خاطر مثبت شدن تست کرونای 4 نفر از ملی‌پوشان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: لغو شدن اردو خیلی ما را متعجب کرد. خیلی از مردم دنیا و ورزشکاران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. امیدوارم که زودتر واکسن کرونا بیاید و این ویروس برچیده شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت از شرایط جسمانی ایده‌آل دور شدند یا خیر عنوان کرد: بالاخره چه بخواهیم و چه نخواهیم از شرایط خوبی که قبلا داشتیم دور می‌شویم ولی همه چیز برای همه برابر است چون ممکن است این مریضی برای هر کسی اتفاق بیفتد و سعی می‌کنیم زودتر به شرایط آرمانی برگردیم.

ملی‌پوش شمشیربازی درخصوص اینکه مهم‌ترین تورنمنت پیش‌رو چیست گفت: هنوز معلوم نیست. باید برنامه را اعلام کنند تا ما ببینیم مهم‌ترین تورنمنت‌مان چیست و من در جریان این قضیه نیستم.

پاکدامن در پایان درخصوص اینکه چه توصیه‌ای برای مردم در ایام کرونا دارد، افزود: مردم باید خیلی زیاد این ویروس منحوس را جدی بگیرند و اصول بهداشتی رعایت کنند. امیدوارم این بلا هرچه زودتر دور شود، برای مردم کل دنیا و ایران آرزوی سلامتی دارم. 3/5

نظر شما