علی زنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال طلسم قهرمانی تهران شکسته خواهد شد/ با حضور شخصیت‌های برجسته فوتبالی کادر فنی قوی بسته‌ایم

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۹۴۱۳
امسال طلسم قهرمانی تهران شکسته خواهد شد/ با حضور شخصیت‌های برجسته فوتبالی کادر فنی قوی بسته‌ایم
کاپیتان تیم امید پرسپولیس با عنوان اینکه پیشنهادهای خوبی به من و سایر اعضای تیم در لیگ 1 و لیگ برتر و نیز بزرگسالان شده بود گفت : در این تیم ماندیم تا از این طریق بتوانیم از حضور شخصیت های بزرگ حاضر در کادر فنی کسب تجربه و آگاهی کنیم.

علی زنجانی، کاپیتان تیم امید پرسپولیس، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص سابقه ورزشی اش گفت: به مدت 9 سال است که در پایه های تیم پرسپولیس حضور پیدا کرده ام و در تمامی رده های پرسپولیس سابقه بازی دارم، همچنین افتخار همکاری با پیشکسوت های این تیم را داشته ام. اما به مدت دو سال از تیم پرسپولیس دور بوده ام و در این زمان در رده جوانان و نوجوانان تیم مقاومت تهران فعالیت داشته ام.

زنجانی در رابطه با وضعیت کلی تیم امید پرسپولیس عنوان کرد: با حضور افراد برجسته ای چون منصور هاشمی، مجتبی شیری، علیرضا محمد، عبدالله کلته، امیر مکوندی کادر فنی قوی بسته ایم، همچنین بازیکن های ما عملکرد خوبی دارند و توانایی های خود را در بالاترین سطح به نمایش گذاشته اند.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: بازیکن های تیم ما سابقه طولانی مدت در بازی های لیگ دارند و از این طریق به نظرم امسال طلسم قهرمانی تهران شکسته خواهد شد.

کاپیتان تیم امید پرسپولیس درباره همکاری با شخصیت های بزرگ فوتبال یادآور شد: پیشنهادهای خوبی به من و سایر اعضای تیم در لیگ برتر و لیگ 1 شده بوده اما به دلیل حضور هاشمی و باقی افراد برجسته کادر فنی در این تیم ماندیم تا بتوانیم از حضور این افراد با تجربه استفاده کنیم.

زنجانی درخصوص برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران بیان کرد: در شرایط سختی قرار داریم اما مسابقات فوتبال حذف شدنی نیست و باید تا پایان کرونا بتوانیم خود را با این وضعیت تطبیق دهیم، تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس تحت هر شرایطی هواداران خاص خودش دارند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز