تقابل‌های جالب در هفته دوم؛

از اولین دربی لیگ بیستم تا جنگ شماره ۶ها در اهواز!

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۹۴۶۹
از اولین دربی لیگ بیستم تا جنگ شماره ۶ها در اهواز!
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که لیگ برتری‌ها در این هفته تقابل‌های ویژه‌ای را در برابر هم خواهند داشت.

به گزارش برنا؛ رقابت‌های لیگ برتر در حالی وارد هفته دوم می‌شود که این دیدارها تقابل‌های جالبی را درپی خواهد داشت، تقابل‌هایی که می‌تواند این هفته از لیگ برتر را جذاب‌تر از قبل کند.

خطیبی به تیم سابقش رسید!

در یکی از بازی‌های روز اول از این هفته، رسول خطیبی سرمربی جوان آلومینیوم برابر تیمی قرار می‌گیرد که سال‌ها در آن بازی می‌کرد. تقابل سپاهان و رسول خطیبی در حالی رقم می‌خورد که این مربی اراکی‌ها، سال‌ها با محرم نویدکیا سرمربی فعلی سپاهان، همبازی بوده و حالا پس از سال‌ها روبروی همبازی‌اش در قالب سرمربی لیگ برتری قرار می‌گیرد.

 اولین دربی لیگ بیستم!

در این هفته از لیگ برتر، شاهد اولی دربی فصل خواهیم  بود؛ جایی که مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان دربی کرمانی‌ها را برگزار خواهند کرد، نتیجه این دیدار با توجه به نتایجی که این تیم‌ها در هفته اول گرفته‌اند، می‌تواند حساس‌تر از قبل باشد. شکست مس برابر استقلال و پیروزی گل‌گهر مقابل سپاهان در هفته اول می‌تواند بر جذابیت‌های این دربی جالب اضافه کند.

به یاد جنجال‌های فولادشهر!

دیدار این هفته ماشین‌ سازی‌ تبریز و ذوب آهن نیز می‌تواند جدال ویژه‌ای در ادامه بازی‌های این هفته از لیگ برتر باشد.

فوتبالدوستان هنوز جنجال‌های داوری دیدار برگشت فصل قبل این 2 تیم را در فولادشهر از یاد نبرده‌اند، جایی که در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دوره نوزدهم، تیم‌های ذوب آهن و ماشین‌ سازی تبریز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در آن دیدار شاگردان افاضلی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.

در آن دیدار که تصمیمات داوری نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه داشت، داور مسابقه قاسم حدادی‌فر از ذوب آهن و عزیز معبودی از تیم ماشین سازی را اخراج کرد. علاوه بر این داور مسابقه سه پنالتی و دو گل ذوبی‌ها را مردود اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم همراه شد.

دوئل شماره 6ها!

فولاد و استقلال یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را در حالی برگزار می‌کنند که علاوه بر حساسیت‌های همیشگی این دیدار برای 2 تیم، تقابل سرمربیان فولاد و استقلال می‌تواند جالب توجه باشد!

جالب است بدانید سرمربیان فعلی فولاد و استقلال در برهه‌های مختلف با پیراهن شماره 6 در استقلال توپ زده‌اند و حالا تقابل شماره 6های دوره‌های مختلف آبی‌ها در قالب سرمربی فولاد و استقلال می‌تواند نقطه عطف این بازی باشد؛ در یک سوی میدان جواد نکونام و در سمت دیگر محمود فکری! 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز