حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پشتوانه خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان می‌سازیم/ کار با پایه‌ها هم لذت‌بخش است هم خیلی سخت

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۸:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۹۴۷۵
پشتوانه خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان می‌سازیم/ کار با پایه‌ها هم لذت‌بخش است هم خیلی سخت
مدیر فنی جدید تیم جوانان اظهار امیدواری کرد با حضور در کنار کادر فنی تیم جوانان بتواند در موفقیت‌های این تیم قدم مثبتی بردارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در سمت مدیرفنی تیم جوانان اظهار داشت: از سوی مسئولان این پیشنهاد به من رسید و پس از بررسی شرایط آن را پذیرفتم و امیدوارم بتوانم در کنار کادر فنی این تیم تجربیاتم را در اختیار این تیم قرار داده و با موفقیت در عرصه بین‌المللی بتوانیم با صعود به جام جهانی باعث افتخار فوتبال ایران شویم.

سرمربی اسبق تیم جوانان و نوجوانان در ادامه تصریح کرد: در سال‌های قبل تجربه کار در تیم‌های پایه در رده ملی را داشته‌ام. اولین تیمی که در سال 1379 به جام جهانی رفت، تیم ملی نوجوانان بود که در حضور من این افتخار را به دست آورد و حالا امیدوارم با کمک به کادر فنی تیم ملی جوانان بتوانیم موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده و به جام جهانی صعود کنیم.  

او افزود: در این زمینه تجربه کار را دارم. در کنار لذت زایدالوصفش، کار با تیم‌های پایه سختی‌های خاص خودش را دارد. ان‌شاءالله که بتوانیم تیم خوبی را با کمک هم بسازیم و از نظر فنی و مهره‌ای بتوانیم از نظر فنی پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان بسازیم.

مدیر فنی جدید تیم جوانان درخصوص برنامه‌های آتی تیم اظهار داشت: از اول آذر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوی خوبی را تا نزدیک مسابقات برگزار خواهیم کرد تا برای بازی‌های رسمی‌مان که در اسفندماه است، آماده شویم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز