منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال مدعی اصلی قهرمانی است/ رقابت مظاهری و حسینی باید سالم باشد نه جنجالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۵:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۰۰۴۲
استقلال مدعی اصلی قهرمانی است/ رقابت مظاهری و حسینی باید سالم باشد نه جنجالی
دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار دارد مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درخصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال به آرامش و ثبات نسبی رسیده که دلیل اصلی این آرامش شخص سرمربی استقلال است. محمود فکری یکی از چهره‌های شناخته شده در استقلال است. رکورددار بازی در استقلال، کاپیتان این تیم، مردی است که کاملا استقلال را به خوبی می‌شناسد و اعتقاد دارم با توجه به عملکرد خوبی که در تیم‌های دیگر داشته اگر بتواند حاشیه‌ها را از تیم دور کند در استقلال نتایج خوبی خواهد گرفت.

او ادامه داد: خوشبختانه پنجره استقلال باز شد و فکری می‌تواند از بازیکنان جدید تیم استفاده کند. دست فکری در همه پست‌ها پر است و او می‌تواند از نفرات توانمندی بهره ببرد. تیم فکری پتانسیل لازم را دارد و خود او هم جوان و ناپخته نیست و می‌تواند از پس حاشیه‌های استقلال بربیاید. در مجموع استقلال با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار دارد مدعی اصلی قهرمانی است و می‌تواند سال‌ها ناکامی خود در قهرمانی لیگ را جبران کند.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد رقابت سیدحسین حسینی و محمدرشید مظاهری برای ایستادن درون دروازه استقلال گفت: خوشحالم یک دروازه‌بان آماده دیگر به جمع آبی‌پوشان اضافه شد. حالا رقابت بین مظاهری و حسینی برای ایستادن درون دروازه استقلال جذاب خواهد بود. حسینی فصل گذشته تنها بود و همین باعث شد نتواند آمادگی خود را حفظ کند و عملکرد خوبی درون دروازه استقلال داشته باشد. قبل از آمدن مظاهری هم تاکید کرده بودم که استقلال به یک گلر خوب دیگری هم نیاز دارد که در نهایت امیدوارم رقابت این دو دروازه‌بان به نفع استقلال و خودشان تمام شود.

او افزود: من و ناصر حجازی در دوران اوج آمادگی‌مان در استقلال و تیم ملی با همدیگر رقابت کردیم. رقابتی که فقط درون زمین بود اما خارج از مستطیل سبز با هم رفاقت می‌کردیم و حتی در تیم ملی هم ناصر به من کمک می‌کرد. در سال‌های گذشته هم استقلال در مقاطعی دو دروازه‌بان خوب داشته که گاهی کار آنها به اختلاف هم کشید بنابراین وظیفه سرمربی و مربی دروازه‌بانان است که رابطه بین دروازه‌بان‌ها را مدیریت کند. حسینی و مظاهری هم باید برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال سالم رقابت کنند نه اینکه بخواهند همدیگر را تخریب کنند چون اختلاف بین آنها هم به خودشان ضربه می‌زند هم به استقلال.

رشیدی با بیان اینکه هر گلری که آماده‌تر باشد باید درون دروازه استقلال قرار بگیرد، بیان کرد: من به یکی در میان و چرخشی بازی کردن یا تقسیم بازی‌ها بین دو دروازه‌بان در یک تیم اعتقاد ندارم. دروازه‌بانی که بهتر است و آماده‌تر باید در ترکیب قرار بگیرد نه اینکه بگوییم یکی در لیگ بازی کند و دیگری در جام حذفی چون این تقسیم‌بندی هم به بازیکنان ضربه می‌زند چون آنها اطمینان پیدا می‌کنند که بازی بهشان می‌رسد و برای بهتر شدن تلاش نمی‌کنند. بنابراین بهتر است که هر دروازه‌بانی که در تمرینات عملکرد بهتری دارد درون دروازه قرار بگیرد و نفر دوم هم این موضوع را بپذیرد و جوری تمرین کنند که خودش را به سرمربی تیم تحمیل کند.

رشیدی با اشاره به دیدار استقلال و فولاد خاطرنشان کرد: فولاد با نکونام تیمی قدرتمند و مدعی شده است. نکونام که خودش هم از کاندیداهای سرمربیگری استقلال بود انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد و برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌آید. من بازی هفته گذشته این تیم را مقابل ذوب‌آهن دیدم. تیمی آماده و سرحال است که می‌تواند استقلال را آزار دهد. قطعا فکری هم به خوبی فولاد را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌شناسد. امیدوارم استقلال بتواند از اهواز با دست پر برگردد و 3 امتیاز شیرین دیگر را کسب کند. نتایج هفته‌های اول لیگ اهمیت زیادی دارد و در انتهای فصل به درد استقلال می‌خورد. خیلی خوب می‌شود اگر استقلال بتواند در حالی که هنوز بقیه تیم‌ها پا نگرفته‌اند امتیازات کامل را جمع کند چون هرچه از لیگ بگذرد امتیاز گرفتن از تیم‌ها سخت‌تر می‌شود. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز