علی شجاعی :

لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست/ با VAR اشتباهات به حداقل می رسد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۰۲۴۸
لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست/  با VAR اشتباهات به حداقل می رسد
سرپرست باشگاه ذوب آهن در خصوص شرایط داوری در این فصل از لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش برنا؛  علی شجاعی سرپرست  ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: وقتی از احقاق حق خود در مورد مسابقات‌مان صحبت می‌کنیم نباید مورد اعتراض و هجمه دیگران واقع شویم ما نه با تیم فولاد خوزستان و نه ماشین سازی تبریز و سایر تیم ها مشکلی نداریم.اگر در مورد حقوق پایمال شده خودمان صحبت می کنیم به دنبال این هستیم که در آینده این اتفاقات تکرار نشود. آیا کسی می تواند منکر تضییع حق ذوب آهن در بازی با فولاد خوزستان و برخی بازی های دیگر شود؟

سرپرست ذوب آهن تاکید کرد: ما فقط به دنبال این هستیم تا مسئولان فدراسیون و کمیته داوران این اشتباهات را بهتر ببینند تا در بازی های آینده هم در چینش داوران دقت بیشتری شود و هم قضاوت مطلوب‌تر و عادلانه تری را  شاهد باشیم. لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست تیم ها هزینه های زیادی انجام دادند ولی متاسفانه گاهی با یک سوت سرنوشت یک بازی تغییر می‌کند. اعتقاد داریم جامعه داوری از سالم ترین پاک‌ترین قشر ورزش کشور هستند اما لازم است داوران با دانش بهتر و آمادگی مطلوب تر به قضاوت مسابقات بپردازند.

او در ادامه گفت:امیدوار هستیم نتایج مسابقات بر اساس شایستگی در زمین مسابقه و با تقابل دو تیم رقم بخورد و خطاهای تاثیرگذار داوری در تعیین نتایج مسابقات لیگ روی ندهد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال هم می‌توانند با تسریع در روند آماده سازی زیرساخت‌های ‌var  فضایی را ایجاد نمایند اشتباهات داوری به حداقل رسیده و اعتراضات نیز نسبت به این قشر زحمتکش به حد اقل برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز